DreamLovers

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Amanda & Tilde - 24 juli 2012 23:04

Hej!

Idag så har det med varit riktigt skönt väder!
Jag har varit i Fårabäck & vi var ute med båten lite, solat & badat mm.
Imorgon så ska jag vara med Amanda sen på Torsdag så ska vi ju till Ullared, ska bli jätte kul <3

Ha det bra/
Dreamlovers
Tilde <3

Bad

Av Amanda & Tilde - 24 juli 2012 20:39

Hejsan

Här är lite bilder från när bi badade nyss:

Av Amanda & Tilde - 24 juli 2012 18:10

Hejsan!

Idag har jag varit på stranden i Åhus för det var riktigt varmt då tog vi med lite fika och badade väldigt lite för det var verkligen is kallt i vattnet.

Men nu är jag hos mina kusiner och har badat i deras pool och sedan ska vi grilla sedan lite bad igen senare ikväll!

På torsdag ger vi oss av till Ullared så då kommer Tilde till mig redan imorgon vid ett tiden ungefär så sover hon här sen bär vi av på morgonen på Torsdagen.

Dreamlovers

Amanda<3

Ovido - Quiz & Flashcards