DreamLovers

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Amanda & Tilde - 16 juli 2012 23:38

Hejsan på er!


Om ni har läst innan så är jag i Öland nu i ett litet område som heter Saxnäs<3

Jag kom hit i Söndags och åker hem på Torsdag.


Imorgon bitti kommer Sebastian (min storebror) , Matilda och lilla Alicia hit och övernattar här i vår stuga en natt :)

Idag var vi vid Långe Jan som ligger ungefär 6 mil här i från. Där gick vi upp i Fyren som var riktigt jobbig och gå upp i det var ju en mil lång trappa kändes det som !!

Sedan har vi spelat Fotbolls golf det var jätte kul ♥

Men vi har varit vid Havet mycket så dem flesta bilderna är där i från!


Jag och Mamma har även åkt Helikopter som dem körde i ungefär 4 - 5 minuter men det var riktigt coolt! Och "Piloten" han körde lite upp och ner och lite hastiga svängar  :6


Vi har även varit och handlat och utanför butiken fanns lite armband, halsband, ringar och örhänge!

Och då köpte jag ett Svart flätat armband!


Imorgon ska Jag och Maja kanske hyra en Trampbil.


Här är bilder från idag och Igår:



         


Kossor som gick rakt över vägarna ja jag vet inte vad dem hållde på med :?


Men det finns jätte många väderkvarnar överallt så här är dem jag han fota av typ 30 st....


       


                                                             


Vi ses/


DreamLovers//

Amanda ♥


Av Amanda & Tilde - 16 juli 2012 21:47

Hej!


Idag så har vi varit på Kiviks Marknad. DEt var väldigt många saker att köpa

& mycket stort. Sen så fanns det med en massa karuseller.

Jag & Teo åkte en, men annars så har vi bara varit runt & tittat.


Jag köpte två saker till mig själv när vi var där, ett nytt linne & ett nytt skal

med USA:märke till telefonen. Blev jätte nöjd med det!


     


Ha det bra, Puss ♥


DreamLovers

Tilde ♥

Ovido - Quiz & Flashcards