DreamLovers

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Amanda & Tilde - 10 augusti 2012 22:35

Hallåjsan!


Denna veckan har jag bakat Cupcakes och varit med Amanda.N Men det tråkiga är att det har regnat, regnat och regnat.... Men nästa vecka så säger dem att det ska bli SOL! så vi får hoppas på det!


Idag har Matilda, Sebastian och Alicia kommit hit och vi har grillat och spelat fotboll.

Och dem åkte typ nyss hem så nu ska jag gå och lägga mig för jag är riktigt trött nu när Alicia har lärt sig att krypa<3


Här är bilder:


           


Godnatt/


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 10 augusti 2012 22:14

Hejsan!


Förra Torsdagen var jag, Maja, Mamma och mina kusiner i Köpenhamn.

Det var jätte kul och vi gick även upp i runde Tornet långt upp men häftig utsikt!

Sedan så gick vi lite i affärer men jag köpte inget där!


Och så var vi I Christiania och jag tyckte det var jätte häftigt. Det var lite annorlunda där men det var rätt intressant :O

Sist så fikade vi och där var jätte fiina Cupcakes i alla olika färger ♥


                                             

 


Ha det Bra!


DreamLovers/

Amanda !

Av Amanda & Tilde - 10 augusti 2012 18:45

Hej
Här kommer en bloggning om de senaste dagarna!
Nu i Onsdags på dan så var vi i Bohuslän. Då fiskade vi krabbor i ellös och tittade lite!
Sen på kvällen så var vi ju & tittade på fotboll! Riktigt roligt!! ;))


Sen nästa dag så åkte vi hem & då körde vi inom Ullared.


Ha det braa!!;)



Ovido - Quiz & Flashcards