DreamLovers

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Amanda & Tilde - 19 augusti 2012 18:52

Hej


Förlåt att jag inte har bloggat på länge men passar på att göra det nu!

I Fredags så var vi ju i Stockholm & då så gick vi lite på skansen och Vasamuseet.

Sen så var vi på Gröna Lund hela dagen. Riktigt roligt!

Blev mycket karuseller.


Nästa dag så gick vi mest på stan & sen på kvällen så åkte vi hem. Så vi kom hem

ganska sent.


Idag så har vi varit på stranden! Riktigt skönt med en dag på stranden nu när sommarlovet

snart är slut.



 


Ha det bra nu dåå //♥


DreamLovers

Tilde  

Av Amanda & Tilde - 19 augusti 2012 14:14

Hejsan

Nu är jag hos min kusin Sandra som fyller 19 år!
Vi ska nog bada senare och lite annat :)

Imorgon ska jag och mamma in till stan och fika och köpa converse till mig.

Vi ses/

Dreamlovers!
Amanda <33

Ovido - Quiz & Flashcards