DreamLovers

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Amanda & Tilde - 12 augusti 2012 19:27

Idag så har jag varit på Markis Lagret!

Jag köpte en vanlig vit mapp nu till när skolan börjar<3


Sedan kollade jag på Handbollen! Synd, Att inte Sverige vann där men SILVER det är grymt ♥

Annars har inte jag gjort mycket kanske går ut och fotar senare idag annars gör jag det imorgon..


Det var allt jag gjort det har varit en väldigt slö dag<3


 

Gammal bild!


DreamLovers/

Amanda♥

Av Amanda & Tilde - 12 augusti 2012 17:04

Idag så var jag hos Amanda N. Kul <3
Sen har vi fixat lite hemma & nu tittar jag på handbollen!

Imorgon så ska vi nog till Åhus om det blir bra väder. Hoppas på det!!

DreamLovers
Tilde <33


Av Amanda & Tilde - 12 augusti 2012 10:14

Hej!

Idag ska inte jag göra någonting vad jag vet vi får se vad som kommer att hända.
Om en vecka så börjar skolan :( men det ska ändå bli kul att träffa alla kompisarna igen;)

Igår blev min brorsdotter 11 månader!
Så grattis till henne.

Ovido - Quiz & Flashcards