DreamLovers

Alla inlägg under juli 2011

Av Amanda & Tilde - 18 juli 2011 22:29

Hejsan Här kommer först lite bilder på Västervik



                                    Så här så vårt rum ut fint va??..

             JÄTTE mysigt var det


Här kommer lite på museumet..


          Barbies Kläder av sarvetter, tapeter, present snören och m.m..


Vi ses/


DreamLovers

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 18 juli 2011 17:28

Nu är man hemma och kan gå på en riktig toalett och ducha i en riktig duch ;o.

Nu håller vi tummarna för Tilde och hoppas att hon får ett fint väder när hon ska tälta<3


Idag har jag varit på Kristiandstads Museeum<3 Och på Nuturum Vattenriket!

Och så har vi varit i Åhus på glassbåten och ätit glass och på straden där det blåser orkan<3

Sen Har jag och Maja Spelat Badminton:)


/DreamLovers


Amanda<3


PS: Vill ni se bilderna jag tog så gå in och läs senare i kväll<3!

Av Amanda & Tilde - 17 juli 2011 10:03

Hej läsare   

Nu är det bara någon timme tills jag ska åka iväg och tälta, ska bli roligt.

Då när jag är iväg kommer Amanda att ta hand om bloggen och skriva, precis som jag gjorde när Amanda var i Västervik.


Ha det bra och ses om bara ett litet tag


DreamLovers

Tilde :D

Av Amanda & Tilde - 16 juli 2011 11:09

Hello! alla Läsare

Idag blir det en tur till Degeberga marknad och en

tur till Farmor & Farfar.

Ja, vi får vel, se om det blir något fynd.


Imorgon så blir det Amandas tur att skriva lite när jag åker på camping.

Vart vet jag inte för det blir en överaskning???



Goodbye

DreamLovers

Tilde!



Av Amanda & Tilde - 15 juli 2011 09:40

Hello:D

Snart blir det iväg och plocka svamp och sedan hem till stan igen.....!

Ni förstår för att jag och min lillebror Teo har sovit i stugan i nästan en vecka så på det sättet ska det bli skönt att komma hem.


Ja, vi får hoppas att det blir mycket svamp på vägen!


 Ha det bra och ses imon.

DreamLovers

Tilde      




Av Amanda & Tilde - 14 juli 2011 10:54

Igår var jag mamma & mormor och plockade Hallon.

Det var mycket goda och när vi hade varit och plockat några

liter så åkte vi till stugan åt mat och även Hallon lite senare...

Just nu så är vi i min mormor & morfars stuga med några i min släkt.


Här är en bild:  

Ha det bra och ses snart:D

DreamLovers

Tilde


Av Amanda & Tilde - 13 juli 2011 10:22

Hejsan Svejsan alla läsare 


Idag ska jag  mormor, Ulrika och min kusin Nellie på en tur till Åhus och shoppa.

Sen blir det säkert en glass hos OTTO.

Jag ser verkligen framemot att få åka och tälta på Söndag.

Då lovar jag att ta bilder och då kan ni få se hur det blir när vi

tältar.


Kommentera gärna!

Ha det bra och ses snart på bloggen

DreamLovers

Tilde     sol på morgonen   






Av Amanda & Tilde - 12 juli 2011 10:06

Igår var jag på Rix Fm festival i Kristianstad och det var super roligt.

Artisterna som var med var Ulrik Munther, Love generation, Vincent, Erik Amarillo, Sanna Nielsen , Nicke Borg. Danny skulle varit med men han blev sjuk så istället var det Calle Kristiansson 


Här kommer lite bilder från Rix Fm: 



           


Ovido - Quiz & Flashcards