DreamLovers

Alla inlägg under september 2011

Av Amanda & Tilde - 17 september 2011 20:38

Hej   


Nu ska vi snart titta på Fångarna på Fortet & vi har precis tagit lite

bilder och fixat bloggen så vad tycks????


Här kommer lite Knasliga Bilder som vi har tagit innan under dagen:


    Glöm inte:   Ha det bra så ses vi/


DreamLovers

Tilde och Amanda

Av Amanda & Tilde - 17 september 2011 17:33

Hejsan läsare!


Nu håller jag & Amanda på med att fixa vårt fotoalbum.


Det är mycket bilder som ska in och det är kul att vi snart är färdiga<3.

Ska bli kul att se<3


idag ska Jag & Amanda sova över gos varandra! " Ska bli kul "


Och ikväll ska vi titta på Fångarna på Fortet och jag och Amanda hejar på

dom äldre syskonen eftersom vi båda är äldre syskon.


Har glömt lägga ut en bild på vår nya soffa så här kommer den:


      


Vi ses/


DreamLovers

Tilde & Amanda


Vårt humör idag:   





<3

Av Amanda & Tilde - 14 september 2011 17:37

Hej!


Nu håller jag på att öva till morgondagens glosförhör......!

Så lite trött är man allt<3


Ja jag ialafall så längtar jag ganska mycket tills imon i efter skolan för då

blir det min första dag på Streeten. " Så det ska bli kul "


Japp ha det bra ialafall & ses snart<3


DreamLovers

Tilde:D





 



Mitt humör idag:    

Av Amanda & Tilde - 14 september 2011 07:58

Hejsan!


Snart är det dags att åka till vår skola för vi ska samlas där först:)

Det kommer säkert att bli jätte roligt.


Jag kan tyvvär inte blogga under skollägret:)


 


Vi ses/


DreamLovers!

Amanda<3


Mitt humör idag:    

Av Amanda & Tilde - 13 september 2011 18:00

Halloj!


Nu har jag precis kommit hem från dansen ( där jag tränar ).

Då började vi på lite nya danser & såklart korgegrafin som vi tränar till!


Ja då måste jag gå men vi ses snart på bloggen!<3.


DreamLovers

Tilde<3   

Av Amanda & Tilde - 13 september 2011 17:47

Hejsan<3


Imorgon så ska jag i väg på skolläger!

Vi ska var i bockeboda och så ska vi vara där på onsdag till trosdag<3


Och jag ska berätta allt imorgon bitti 


   

Vi ses/


DreamLovers<3

Amanda!


Mitt humör idag:   

Av Amanda & Tilde - 13 september 2011 15:14

Hej<3


Har nästan presic kommit hem från skolan och då har vi sprungit Skoljoggen.

Det var jobbigt men kul<3


Då hade vi också med oss fika som vi fick äta mellan vi sprang!.


Snart så ska jag åka på första träningen på dansen denna termin.

Jag kommer skriva om dansen när jag kommer hem!<3


/ Vi ses


DreamLovers

Tilde<3



Mitt humör idag:   

Av Amanda & Tilde - 11 september 2011 20:28

Idag har vi varit på sjukhuset och hälsat på lille Alicia som väger 4015 g och är 51 cm lång och har riktigt mycket hår;)


Här är lite bilder på Alicia:


       

Vi ses/


Dream Lovers

Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards