DreamLovers

Alla inlägg under september 2011

Av Amanda & Tilde - 11 september 2011 19:34

Halloj<3


Nu har jag och Mamma precis varit och tränat.

Det var jobbigt och nu är man lite småtrött.


Imorgon så kommer vår nya soffa + kuddar så det ska bli kul att se hur det ser ut.


Och då kommer jag ta en bild så kan ni se!<3


Snart blir det dags att titta på Idol<3 YEHHH!!


/ Vi ses


DreamLovers

Tilde


Mitt humör idag:   

Av Amanda & Tilde - 11 september 2011 14:27

Här är två bilder på vad jag har köpt och glömt lägga in på bloggen;)

Min marinblåa SVEA väska;)

    Mitt regnställ och ett par gummistövlar på Maxi<3

Av Amanda & Tilde - 11 september 2011 14:25

Här är dagens outfit:


 

Vi ses/


DreamLovers

Amanda<3

Av Amanda & Tilde - 11 september 2011 12:05

Min storebror har fått en liten bebis som heter Alicia


Jag träffade Sebastian (min storebror) igår för vi körde lite mat till han:)


Hans tjej (Matilda) var på sjukhuset sen kl. 09.30 igår 


 

Men vi ses/


Vi ses/


DreamLovers

Amanda   

Av Amanda & Tilde - 11 september 2011 10:56

Hej<3


Nu så håller vi på att göra om hemma.


Vi håller på att olja golv, måla bord, nya möbler mm.

Så idag så ska jag hjälpa Mamma & Pappa att fixa lite hemma!


Japp och eftersom det är Söndag så är det ju snart skola igen....!

Då får vi väll se hur det går?


Ha det bra och ses snart!


DreamLovers

Tilde<3


Mitt humör idag:   

Av Amanda & Tilde - 10 september 2011 16:02

Hejsan<3


Här kommer bilder från Dagens Outfit.........;)<33333 från oss båda.


Hoppas att ni gillar bilderna:



    Kommentera gärna vad ni tycker<3


DreamLovers

Tilde & Amanda:D



Av Amanda & Tilde - 10 september 2011 15:45

Hejsan<3!


Idag så är vi och har precis fixat bloggen vad tycks??


Skriv gärna en kommentar snart så ska vi gå ut lite!

Och här också ett roligt klipp på....ja ni får se..


Vi ses/

DreamLovers

Tilde och Amanda<3


Vårt humör idag:   

Av Amanda & Tilde - 7 september 2011 21:06

Idag så tog vi skolfot och det blev faktiskt bra kommer lägga upp bilden när jag får den men jag hoppas på att den blir bra;)


Och imorgon ska vi på bran övning och vara där nästan hela skoldagen!<3


Jag ska nu skapa en kategorie som är dagens outfit;)


 

DreamLovers/

Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards