DreamLovers

Alla inlägg under oktober 2011

Av Amanda & Tilde - 23 oktober 2011 11:36

Tilde har sovit hos mig idag

och vi har kollat på fångarna på fortet här är en bild:


 

Vi hade A GREAT TIME!XD


Här är bilder på vad vi har köpt på marknaden:


     

Vi ses/

DreamLovers<3


Amanda & Tilde!


Av Amanda & Tilde - 22 oktober 2011 19:31

Tjena<3


Idag så har vi varit i Ovesholm på julmarknad där Amandas mamma stod och sålde lotter.

Där har vi tittat på tomtar, godis, lutfisk och massa annat...


Vi har även hjälp till och sålt lotter och då kunde man vinna olika sorters priser.

Tillexempel kakor, spettkakor, äpplen och glögg mm.


Här kommer lite bilder från dagen:


Olika sorters ljus<3

       

Vi ses/


DreamLovers

Tilde & Amanda:)

Av Amanda & Tilde - 14 oktober 2011 20:58

Hej igen!


Jag glömde berätta att jag har varit på stan en liten runda efter skolan med Tilly<3

Vi fikade lite och kollade på kläder och hade riktigt roligt!<3


Här är lite bilder på vad jag har köpt<3


  Puder!

  Ett lite presentkort till Maja<3

   Två nagelfilar<3


Vi ses/


DreamLovers!

Amanda<3


Av Amanda & Tilde - 14 oktober 2011 20:31

Hejsan Visst är det en mysig kväll man sitter och kollar på TV med tända ljus med en godisskål i fammnen<3


Har precis kollat på en film det var inte världens bästa film men den var ju inte kass!

Men nu har man gällefall inga läxor att oroa sig för, förutom matte-provet må måndag!


 

Men nu ska jag bara tänka på det POSSETIVA<3

Jag ska till min kompis imorgon med Tilde och vi ska ha jätte roligt ska försöka ha kameran igång så mycket jag kan:)


  Ha en mysig kväll<3


Vi ses/


DreamLovers<3

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 14 oktober 2011 16:12

Hej läsare!


Nu är det äntligen Fredag och hoppas ni kommer ha det bra denna helgen för

jag kommer ialafall göra en del denna helg


Idag så ska jag & min familj hem till våra kompisar och äta middag hos dom och så ska vi även åka och spela bowling. " Ser framimot det "


Imorgon blir nog också en lyckad dag för då ska jag ovh Amanda hem till Amanda ( Min kusin ) och va innan våra familjer ska träffas!

" HiHi "


Snart får jag väll fixa mig lite men lovar att vi ses snart


Ses och ha det gött/


   DreamLovers

Tilde


Mitt humör idag:    

Av Amanda & Tilde - 12 oktober 2011 18:29

Här är dagens outfit:)


Tyvärr så vände jag inte på bilden så ni får vrida lite på huvudet;)



  

Tröja: Gekås

Shorts: H&M


Vi ses/


DreamLovers<3

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 12 oktober 2011 18:24

Hejsan idag hade vi studiedag det var jätte skönt att inte anstränga sig ett dugg men lite gjorde man ju


Men nu måste jag ängna nästan hela dagen till Läxa och städning på rummet 


Men sånt är ju livet eller hur?

Ja här här lite bilder från idagXD


     Hann precis upp på staketet..


Men vi ses/


DreamLovers

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 11 oktober 2011 10:56

Hejsan!


Igår var man också sjuk och idag med;(


Nu tänkte jag gå och äta lite frukost!

Nu har jag ju sätt många filmer på TV!


Här är något film tips:


The Adventures of ragtime.


Den handlar om én häst som inte riktigt en vanlig häst den kan t.ex spela fotboll de kan låsa dörrar<3


Men jaa ni får själva se den det är en riktigt rolig film i vissa ställen.

Och den kan se av hela familjen<3


Vi ses/


DreamLovers

Amanda:)


Ovido - Quiz & Flashcards