DreamLovers

Alla inlägg under oktober 2011

Av Amanda & Tilde - 10 oktober 2011 19:09

Tjena<3


Nu är det ju snart dags för lite Tv-mys vid soffan " Ska bli skönt "

Imorgon i skolan så ska vi till konserthuset och titta på en dans föreställning!

Ska bli kul och rolig att få se vad dom dansar för danser.

<3

Nu så kommer en liten bild på min One-Peace som jag köpte

för ett tag sedan:


  

Vi ses och ha det kul:)<3


DreamLovers

Tilde;)


Mitt humör idag:   


Av Amanda & Tilde - 8 oktober 2011 19:16

Tjena Mojsan<3


Nu har vi precis ätit Pizza från Viking och nu är man redo

för en lördag kväll med Pappa & Teo ( Mamma är på Tjejhelg ).

Med både Godis, bra TV mm.


Imorgon så ska jag och min kusin hem till henne och va.

Det ska bli kul eftersom det var så länge sedan för hon har varit i Turkiet

och jag på andra aktiviteter   


Vi ses och ha det gött!<3


DreamLovers

Tilde


Mitt humör denna Lördags kväll:    




Av Amanda & Tilde - 8 oktober 2011 18:49

Hejsan;)


Set var Amanda här som inte har hört av sig så mycket på bloggen den senaste tiden hemskt ledsen


Men jag tämkte berätta om min dag idag:)

Jag har varit med min kompis Amanda och vi har gjort lite allt möjligt<3

Och nu har jag varit ute och spelat fotboll med maja<3


Och nu ska jag inte gå ut en meter utanför vårt husXD


 

Vi ses/


DreamLovers:)

Amanda<3

Av Amanda & Tilde - 7 oktober 2011 18:02

Hallo;) Nu ska vi snart titta på Sverige vs Finland. Hoppas att Sverige vinner!!!!I Imorgon så ska jag på mitt danskompani för första gången. <3 Det ska bli kul;)Ha det kul<3DreamLoversTilde:)

Av Amanda & Tilde - 4 oktober 2011 17:47

Hello!


Idag ser det ut att bli en vanlig Tisdags Kväll med lite läxor TV mm.


Igår så var jag och köpte en One Peace i rosa färg och blev jätte

näjd med den:)

" Jag lovar att lägga upp en bild på den senare "


Japp då var det väll dags för mig att gå och äta och slänga

mig i duschen nu efter en het & rolig Dansträning!<3


Vi ses alla läsare/


DreamLovers

Tilde<3

Av Amanda & Tilde - 2 oktober 2011 19:37

Tjena!


Här kommer en liten snabb bloggning typ<3


Nu har vi precis ätit kvällsmat & snart ska vi börja titta på lite TV:).


Hoppas ni har lagt märke till bloggens nya Make Over och jag hoppas

att ni gillar den.


Kommentera gärna vad ni tycker!


Ve ses/


DreamLovers

Tilde:)

Av Amanda & Tilde - 2 oktober 2011 16:56

Hallåjsan<3


Nu så är Alicia hemma hos oss och dom har ätit mat här och sen kommer våra kusiner och då ska vi fika och sånt med dom;)


Men här är en bilder på Alicia:)


Sååå Sööööt!

  Här är en bild på hennes nya baby gym!

  Fast det är lite fel monterat;)


Vi ses/


DreamLOvers!

Amanda<3

Av Amanda & Tilde - 2 oktober 2011 16:50

Hejsan:)


Här är lite om dom senaste dagarna!


Fredags:


Min kompis Amanda sovde över hos mig!

Vi hade på våra OnePiece,s hon hade en blå och jag en rosa<3

Vi satt på bommarna ute och vinkade till alla bilar som åkte förbi!


Här är en bild på min Onepiece:

 

Lördag:


Jag och Amanda lekte Robinson med min lillasyster Maja;)

Och vi hoppade hopprep och ja lite sånt och min pappa byggde ett hus til vår kat Maggie

Här är huset till Maggie:


 

Söndag:


Jag har varit med Tilde och vi har ändrat om lite på bloggen som ni kanske ser;=)


Japp,..Det var nog allt vi sesXD


DreamLovers/

Amanda!


Ovido - Quiz & Flashcards