DreamLovers

Alla inlägg under juli 2012

Bad

Av Amanda & Tilde - 24 juli 2012 20:39

Hejsan

Här är lite bilder från när bi badade nyss:

Av Amanda & Tilde - 24 juli 2012 18:10

Hejsan!

Idag har jag varit på stranden i Åhus för det var riktigt varmt då tog vi med lite fika och badade väldigt lite för det var verkligen is kallt i vattnet.

Men nu är jag hos mina kusiner och har badat i deras pool och sedan ska vi grilla sedan lite bad igen senare ikväll!

På torsdag ger vi oss av till Ullared så då kommer Tilde till mig redan imorgon vid ett tiden ungefär så sover hon här sen bär vi av på morgonen på Torsdagen.

Dreamlovers

Amanda<3

Av Amanda & Tilde - 23 juli 2012 17:02

Igår så var vi iväg på Österlen.
Vi var & tittade lite vid havet, åt god mat sen så var vi vid Kronovall slott

Idag så har jag bara tagit det lugnt!
Imorgon så ska jag va med Amanda N. Ska bli jätte kul <3


Av Amanda & Tilde - 21 juli 2012 15:20

Hejsan !


Idag så har jag inte gjort så mycket.

Varit ute & fotat lite, sen var jag och Pappa ute & cyklade lite.


Snart så ska vi till våra kompisar ikväll & äta middag.

Hoppas vädret bilr bättre då, nu regnar det mycket.


Lite bilder från idag:



         


Några affischer från mitt rum:



 


Ha det bra nu ♥


DreamLovers

Tilde


Av Amanda & Tilde - 20 juli 2012 20:41

Idag så var vi på utflyckt med våra kompisar.

Vi var & cyklade Dressin i Broby  & det var jätte kul. Det var mysigt när det var i naturen.

Man kan verkligen säga att vi hade tur med vädret.


Sen fikade vi lite mellan också!


Sen så var vi en snabb runda & plockade lite hallon, gott ♥


Bilder:



         



DreamLovers

Tilde





Av Amanda & Tilde - 20 juli 2012 20:37

Hej


Igår så var vi på Utställning i stan & tittade på Lars Wallin klänningar.

Var såå mycket fint & vill dit mer.


Här är lite bilder:



         


Ha det bra /


DreamLovers

Tilde ♥

Av Amanda & Tilde - 20 juli 2012 19:34

Hej

Jag var i Öland från söndag till onsdag kväll !
Vi skulle åkt hem på torsdagen men det var så dåligt väder så vi åkte på onsdagen.

Och på torsdag bär jag och Tilde i väg till Ullared med min familj och då sover vi en stuga vi hyrt och åker hem på fredagen!!

Dreamlovers//

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 18 juli 2012 21:21

Idag så var vi med våra kompisar & tittade lite på Beachhandbollen, mina kompisar spela så det var kul att titta på dom.

Sen så tog vi lite glass på Ottos.
( Bilden är på mina nya shorts som jag fick i " tidig " födelsedagspresent!

Ovido - Quiz & Flashcards