DreamLovers

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Amanda & Tilde - 1 maj 2012 17:44

. . .


       


Vintern 2005 Härliga och Roliga Tider. . . ! ♥

Av Amanda & Tilde - 1 maj 2012 17:38

Det kan man säga:)


Hejsan på er då!


Idag har jag varit på Eko och varit med Maja rätt mycket vi var på Eko väldigt länge och sedan köpte vi Glass utanför. Jag köpte ett Choklad. . . .  Och senare ska vi ´grilla!


Men igår var det Majbål hoppas ni hade det trevligt för det hade jag ♥ Jag och Maja var uppe och kollade på Brasan men annars såg vi bara på Film och åt lite Chips och Popcorn!


 



Vi ses senare!


DreamLovers

Amanda♥

Av Amanda & Tilde - 1 maj 2012 17:26

Hejsan på er !


Nu så har det varit två fina dagar med sol, värme & mycket kul.


Blandannat så var det ju Valborg igår & då var vi hos min kusin Amanda.

Vi hade riktigt kul och då var vi typ bara ute och gjorde massa grejer.


Idag så har jag inte gjort något speciellt, har varit med Mamma och tittat på möbler till altanen.


Annars så har jag varit ute ♥



         


Lite bilder från idag ♥


Nu måste jag gå, men vi ses /


DreamLovers

Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards