DreamLovers

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Amanda & Tilde - 5 maj 2012 19:02

Hej på er !


Just nu så är jag hos Mormor & Morfar och jag & Teo ska sova här i natt.

Mamma & Pappa är på fest.


Så vi ska snart äta & sen så blir det lite mys framför TV:n med gott.


Imorgon så blir det energi hela dagen för jag ska nämnligen träna hela dagen!

Vi skulle öva med ljus osv.

Ska bli jätte kul <3



Här kommer en bild på mig & min kusin Nellie, för ett tag sedan :



 


Sööt ♥


Ha en bra kväll /


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 5 maj 2012 13:38

Hejsan ♥


Just nu så sitter vi lite vid datorn & kollar på bloggar.

Kanske de blir lite förändringar på bloggen också.


Snart så ska vi nog gå & rita lite mm.


Men här kommer en gammal bild på oss, som vi redigerade lite granna.



 



Men vi ses /


DreamLovers

Tilde & Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards