DreamLovers

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Amanda & Tilde - 6 maj 2012 19:11

Hej !


Idag så har jag varit på träning från klockan tio till ungefär fem.

Vi övade till vår föreställning " Gnomernas Värld " som har förseställning på Torsdag kl.

18.00 & 20.00 på Barbacka. <3


Ska bli riktigt kul & längtar !


Så denna vecka som kommer det bli mycket dans, och så ska vi ha två dgara med

Nationella prov i engelska.

Så det är skönt att vi inte har så mycket andra läxor.



 


Ha det bra /


DreamLovers

Tilde ♥

Av Amanda & Tilde - 6 maj 2012 17:14

Hejsan!


Nu har jag nyss varit på dansuppvisning det gick faktiskt rätt BRA!!

Men nu är Alicia och Sebastian, Matilda hos oss och vi ska beställa Pizza och jag och Maja ska kolla på någon film!

imorgon så är det Skola så en helt vanlig Dag<33

Men nu ska jag nog gå ut lite och spela badminton med Maja ♥



   



Vi ses senare/


DreamLovers

Amanda ♥ 


Av Amanda & Tilde - 6 maj 2012 09:38

Hejsan ♥


Nu är det morgon och ska snart äta lite frukost! Men idag ska jag på Dansuppvisning!

Och nu är jag JÄTTE nervös:)


Sedan får vi se vad jag gör senare!


 



Vi ses senare/


DreamLovers!

Amanda ♥

Ovido - Quiz & Flashcards