DreamLovers

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Amanda & Tilde - 21 maj 2012 20:48

Hejsan ♥


Idag först i skolan så hade vi prov hela dagen.

Vi skulle testa tre stycken nationella prov i NO som det kommer att ha om något år.

Så vi skulle testa hur svårt de var typ.

Efter det var man ganska trött!


Sedan nu så hade vi avslutning på Dansen.

Vi fikade med gott som vi hade med oss, sen så tittade vi på en film med hela vår

föreställning!

Det var riktigt kul ♥




 


Det har varit SUPER fint väder de senaste dagarna! Love it ♥


Ha det bäst /


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 21 maj 2012 18:08

Eftersom jag inte bloggade i helgen så bloggar jag nu!


Fredag:


Var jag med Amanda. N och sedan på kvällen var vi uppe hos mina kusiner.

Men annars gjorde jag inget!

När vi va hos Amanda så spelade vi fotboll och var ute och gick med hennes hund ♥


Lördag:


Var jag hos Tilly och där var jag och Olivia och Tilly vi gick upp till skogen som ligger i närheten också spelade vi in lite scener från Hunger Games ♥


Söndag:


Då var jag bara ute i solen som gassade på som in i!


Idag:


Så var det jätte varmt runt 30 celsius ♥ Och på rasten så gungade vi och solade!

Och när jag kom hem så cyklade jag en runda!



Men på denna Lördagen som kommer:


Så ska Tilde och Amanda. N ´s familjer hit!


Vi ses senare/


DreamLovers ♥

Amanda!

Ovido - Quiz & Flashcards