DreamLovers

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda & Tilde - 15 augusti 2011 16:35

Hejsan Hoppsan!


Nu har jag och Mamma bakat äppelpaj.

Den ser jätte god ut mmm...

Här är den...


   

Vad tycker ni ser den god ut kommentera gärna!


Vi ses/


DreamLovers

Amanda!


Mitt humör idag:   

Av Amanda & Tilde - 15 augusti 2011 13:06

  Hejsan Svejsan allihopa


Som ni säkert vet så var jag igår i Malmö och tittade på MFF-Milan....!

Först blev det  2-2 & sedan så vann Milan med straffar!


Det var kul att få se hur det gick.

Bilder kommer senare   


 


Ha det bra och vi ses senare idag!


DreamLovers

Tilde;)

Av Amanda & Tilde - 15 augusti 2011 09:40

Hejsan:)


Idag ska jag pyssla lite sedan ska vi göra äppelpaj! Mumms...! Men först ska vår katt Maggie på vaccination!

Imorgon ska jag gå på stan med min bästa kompis Tilly det ska bli riktigt kul jag kommer lägga upp bilder på vad jag har köpt:)


  

Vi ses/


DreamLovers

Amanda!<3


Mitt humör idag:   

Av Amanda & Tilde - 14 augusti 2011 17:38

  Hejsan


Idag har jag varit med min kusin:)

Vi hade kul!

Har just precis duchat men nu kommer det rätta svaret på gåtan: .....Vänta lite först kommer här en bild 



  .... Det rätta svaret kommer ......efter denna bild..  

 ...Efter denna bild


    Vänta en till


  

....Cowboyens häst hette Fredag...Haha   


Vi ses/


DreamLovers

Amanda!


Mitt humör idag:       

Av Amanda & Tilde - 14 augusti 2011 11:26

Hellojsan Idag var det en sen morgon. Idag ska inte jag göra något speciellt men man vet aldrig;)


Skriver mer senare idag. . .





Vis ses/


DreamLovers

Amanda!<3

Av Amanda & Tilde - 14 augusti 2011 09:01

Hej Hej<3


Idag så ska jag och min familj åka till Malmö och hälsa på släkten och sedan lite senare titta på MFF-Milan.

Det ska bli kul<3


Jag lovar att visa upp bilder från dagen   


Ha det bra & ses snart på bloggen<3


DreamLovers

Tilde<3


Mitt humör idag:   



Av Amanda & Tilde - 13 augusti 2011 16:30

Tjenixen


Nu har vi kommit hem ifrån paddlingen.

Vi har paddlat vid immen och på halva vägen stannade vi och fikade på en liten ö

Jag ser att ingen har kunnat vår gåta änsålänge så vi ger er en ledtråd: Galopp;)


Det är något att klura på under helgen jag ( Amanda ) berättar svaret imorgon kväll  


Här kommer lite bilder från dagen;)


        


Vi ses/

DreamLovers

Tilde & Amanda


Vårt humör idag:   


Av Amanda & Tilde - 13 augusti 2011 11:57

Hello<3

Idag har Amanda sovit hos mig och nu ska vi åka med Tildes familj och paddla...!

Vi kommer ta bilder och här är också en rolig och lurig gåta som ni kanske känner igen?

Här kommer den:


En cowboy red till en stad på Fredag.

Han stannade i staden i 3 dagar.

Han red iväg på Fredag.

Hur gårde han???


Kommentera gärna rätt svar!

Vi kommer skriva svaret när vi kommer hem från paddlingen.


Vi ses!

DreamLovers

Amanda & Tilde<333


Ovido - Quiz & Flashcards