DreamLovers

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda & Tilde - 3 augusti 2011 12:59

Hejsan!<3


Om en stund ska vi ut och cykla en runda nu när det är så fint väder!

Och imorgon bär jag av till Ullared med Tilde, Sara, Teo och Kitty 


Igår var mamma,s brors familj här och vi åt pizza oc jag och Maja badade.

Men jag lovar att visa upp vad jag har köpt i Ullared 

 

DreamLovers

Amanda!


  

Av Amanda & Tilde - 2 augusti 2011 06:41

Japp hejsan!


Idag vaknade jag 06.10 rent av att det var en liten fluga som suradde runt och runt  

Tycker inte ni att flugor är jobbiga? Dom brukar störa mig på morgonen :(


Men min kusin kom till oss igår och har sovit här tills idag.




DreamLovers

Amanda!


Av Amanda & Tilde - 1 augusti 2011 19:45

Hello<3

Idag har jag min familj och min kusin och hennes mamma varit på Stranden och det var jättekul.

( Vi ska dit imorgon igen. )

Det var varmt och skönt och väldigt roligt.....!

Längtar också tils på Torsdag för då ska vi till Ullared och shoppa.

Lovar att lägga upp bilder på vad jag har köpt<3


Hejdå och ses snart

DreamLovers

Tilde   


Av Amanda & Tilde - 1 augusti 2011 14:23

Japp visst är det underbart väder eller här är det gällefall 30 grader men badat har jag inte gjort än men kommer


Här kommer en lite video på när Amanda dansade med ett blåsdjur


"Haha"



Stjärna: Amanda och Rocky!

Filmare: Maja Jönsson!

Musik: Amanda Jönsson! Som man inte hör<3


Och nu kommer shoppingen från Center Syd:


  

Min bok väldigt bra än så länge!


   Outfit 1:

    Outfit 2:

 

 Komentera gärna vilken outfit som var snyggast


DreamLovers

Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards