DreamLovers

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda & Tilde - 12 augusti 2011 20:24

Hello<3!


Idag har vi spelat fotbollsgolf :)

Det var kul  


Sedan var vi i en blomstersaffär och vi såg många fina blommor<3


  

Fin va???


          

Ser det roligt ut??   



Vi ses på bloggen ( DreamLovers )


Dreamlovers

Amanda & Tilde<3



Av Amanda & Tilde - 12 augusti 2011 11:16

Snart skajag åka till Tilde och vi kanske ska sova där men bara kanske och då kommer vi säklart blogga!<3


Den 3 september åker jag till The Studio i turningtorso<3  

Vad tyckte ni om muffinsen dom såg goda ut va? Och det var dom<3


Här är dom innan dom blev uppätna

  Mumms    



Vi ses/


DreamLovers

Amanda!<3


Mitt humör idag:   


Av Amanda & Tilde - 11 augusti 2011 15:59

Hej allihopa!

Idag så har vi varit hemma hos Amanda och vi

har ätit muffins som Amanda & Maja bakade och så har vi fixat

bilder till vårt fotoalbum.


Och nu kommer lite bilder på Muffinsen och lite från Ullared<3:D


     Converse<3     Comic-land!


Vi ses!


DreamLovers

Amanda & Tilde!<3

Av Amanda & Tilde - 10 augusti 2011 14:22

Japp bakat muffins bilder på dem kommer senare i kväll:)


Sedan ska vi kolla på fångad kl 16.30 på svtB 

Jippi ska vi se vad som händer jippi<3


Kolla på fångad och äta muffins mumms. . .<3 


Jag lägger också då ut vad jag köpte på ullared<3;)

Jag köpte i allafall . . Detta som är likadant som Tilde,s:


     

Vi ses/

Amanda<3!

Av Amanda & Tilde - 9 augusti 2011 13:21

Hej Läsare

Snart så ska jag åka till stan och titta efter saker till Skolstarten.

Tillexempel Almanacka, Omslagspapper Böcker mm.

Det är ju bara några dagar kvar till skolan och vardagen börjar igen.

Kul eller??


Ja nu är det dags för mig att gå. Ha det bra:)

DreamLovers

Tilde :D   

Av Amanda & Tilde - 8 augusti 2011 22:14

Idag har jag varit på Tosselilla och det var väldigt kul!Vi åkte många karuseller, badade, vattenrutschkanor och mycket mer....Det var en väldigt rolig dag och dessutom hade vi tur med vädret för det började regna precis när vi satt i bilen på väg hem. Ja nu måste jag gå, ha det bra!!!!DreamLoversTilde:)

Av Amanda & Tilde - 5 augusti 2011 20:23

Hej alla läsare<3

Igår var jag på Ullared och det var väldigt roligt.

Vi shoppade allt från kläder till presenter, Jag var där tillsamans med Amanda min Mamma och Mormor.


Här är lite bilder på Kläder som jag köpte:


Ett USA linne<333

 

   En tröja jag gillade   Fin eller?????   Ännu en Usa tröja  

  En Hello Kitty pyamas:D


Kommentera gärna vad ni tycker och vilken ni tycker var finast:)

Måste gå nu!

DreamLovers

Tilde<3


Av Amanda & Tilde - 3 augusti 2011 19:10

Hejsan<3

Idag har vi varit på Kantarellbadet i Åhus och det var varmt skönt och roligt.

Nu längtar jag tills imorgon för då ska vi till Ullared och Shoppa.

Ja nu måste jag gå och vi ses snart på bloggen...


DreamLovers

Tilde   <3

Ovido - Quiz & Flashcards