DreamLovers

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Amanda & Tilde - 4 februari 2012 21:53

Hejsan på er...!


Idag börjar Melodifestivalen 2012! Vem/Vilka hejar ni på? Jag gillar dem med låten Mystery ....kommer inte på vad dem heter.

Men iallafall här är lite av några bilder som vi tog i fotoklubben ♥


                               



Vi ses/


DreamLover

Amanda


Ps: Hoppas ni gillar våran nya header?..!

Av Amanda & Tilde - 4 februari 2012 11:40

Hej på er :)


Just nu sitter jag hemma och snart så ska jag åka till mina kompisar som jag inte

träffat på evigheter känns det som!


Ska bli roligt att träffas och prata lite grann.......!


  


Just nu har jag inte så mycket mer att skriva om men vi hörs & ses snart/


Här kommer Dagens Arkivbild:


( En bild på mig från Midsommar 2006 )



 



Ha det bra så ses vi snart/


DreamLovers

Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards