DreamLovers

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Amanda & Tilde - 22 februari 2012 21:41

Här är dagens ArkivBild. . . :


 

 Så gullig!!!

 Maja (min lillasyrra) 6 år !!!!!



Vi ses väl...


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 22 februari 2012 21:36

Hejsan på er....!!


Idag har vi grillat för första gången i år (tror jag) ♥ Men gott blev det..... Mumms!!


Imorgon kanske jag ska vara med Amanda N men vi får väl se :D

Här kommer ialla fall en fin sommardags bild...



Längtar till sommaren så mycket ☺


Men ha det bra!!!


DreamLovers 

Amanda ♥ 

Av Amanda & Tilde - 22 februari 2012 21:24

Hej ♥


Är nu precis hemma efter en Handbolls match, så lite slut är man allt!

Efter matchen så var Mamma & Teo kvar en liten stund och Teo fick IFK:s autografer på sin

tröja ♥


  


Men snart så ska jag titta på TV lite och ta det lungt resten av kvällen!


 


Ha det bra nu allihopa ♥


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 22 februari 2012 14:58

Hallåjsan på er....


Nu sitter jag och Tilde inne på datorn och kollar på lite olika bloggar!

Så om ni har en blogg eller tips på bloggar så skriv gärna en kommentar så går vi mer en gärna in på bloggen :D


Snart så ska vi nog spela lite Sims 3 och bara slappa sedan....  


   

Mer bloggning kommer nog senare ......


Ha det BÄST!!!


DreamLovers

Amanda & Tilde



Av Amanda & Tilde - 22 februari 2012 11:55

Tjena ♥


 


Idag blir nog en bra dag för om en timme ungefär så blir det hem till Amanda

& va lite.


Sedan på kvällen så ska vår familj på handbolls match i stan ♥


 " Some things one just so happy "


DreamLovers

Tilde


Ovido - Quiz & Flashcards