DreamLovers

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Amanda & Tilde - 21 februari 2012 20:52

Ja idag är det ju fettisdagen....

Så man har ätit någon semla och det sitter aldrig fel ju  


Men jag har nyss varit på Badminton träning oxh hinner inte fota något men foto kommer imorgon!

Nu ska man gå och ta en dush sedan lite TV ♥


 


Ha en go kväll/


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 21 februari 2012 20:17

 


Semla uppskatas alltid och extra gott är det på Fettisdagen ♥


/ Tilde

Av Amanda & Tilde - 21 februari 2012 19:27

Hejsan ♥


Idag så var Jag, Amanda, Amanda ( min kusin ) och min lillebror hemma hos mig och vi hade riktigt kul idag


Vi gjorde lite blandade saker och så var vi ute också mm.

<3


Lite bilder:



       

 


Rolig dag kan man säga <3


Ha der bäst/


DreamLovers

Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards