DreamLovers

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Amanda & Tilde - 24 februari 2012 17:31


Vi ses


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 24 februari 2012 17:25

Hallå!


Idag har jag varit med Amanda N. Och vi har tagit lite bilder hät kommar dem:


     



Men idag är det ju Fredag så då blir det Fradags mys:D


 


Ve ses väl/


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 24 februari 2012 16:52

  Hejsan ♥


Hemma och har precis fixat mig lite & tagit på mig min One Piece <3 Gött ♥


Har varit och dansat hela dagen idag & övat lite danser och lite olika tekniker!

" Man är trött nu, men kul var det "


Ikväll ska jag i alla fall mysa hemma bara & imorgon så bär det av till Malmö och titta

på Melodifestivalen ( genrep ). Och på Söndag Kalas ♥


Här kommer Dagens Arkivbild:


 


: )


Vi ses /


DreamLovers

Tilde


Ovido - Quiz & Flashcards