DreamLovers

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Amanda & Tilde - 17 februari 2012 15:48

Hej ;)


Här kommer lite bilder från när jag var ute & tog lite bilder vid trädgården!


Blev ganska nöjd faktiskt!


Snart ska jag åka bussen till stan med Mamma och byta ett par byxor, sen ska

jag hem till min kompis på kvällen och sova över där tills imorgon....!



Här kommer bilderna:



       


Ses & hörs


DreamLovers

Tilde ♥

Av Amanda & Tilde - 17 februari 2012 09:24

Hej Allihopa


Gör inte så mycket just nu bara tar det lite lungt nu när det är första sovmorgonen

på lovet nu, riktigt gött ♥


Sen kommer jag också gå ut och fota lite med vår kamera och visa på bloggen...

Har inte varit så mycket foton nu för min kamera har slutat fungera ):


" Men ska snart köpa en ny "


  


Ses snart/


DreamLovers

Tilde


Ovido - Quiz & Flashcards