DreamLovers

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Amanda & Tilde - 2 april 2012 21:53

Hejsan idag är det Måndag och första dagen på påsklovet!!


Idag har inte jag bloggat mycket förlåt men imorgon kommer fler bloggningar och mer bilder ♥

Men idag har jag tagit spruta det gjorde egentligen inte så ont :D Men imorgon får vi se vad som händer.

Iallafall här är några bilder från när Tilde sov över hos mig i helgen<3:


                   


Jo förresten i Söndags såg jag på Hungerspelen med min kompisar Tilly och Olivia tänker tyvvär inte berätta vad den handlar om ni får se den själva :)


Vi ses/


DreamLovers

Amanda ♥ 

Av Amanda & Tilde - 2 april 2012 16:03


Just nu så håller Pappa på att bygga ett altandäck här hemma.


Längtar väldigt mycket tills det blir klart så man kan gå ut där & läsa, rita, spela spel

och massa andra saker.



   


Det har kommit en bit på vägen!


Ses /


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 2 april 2012 15:09

Hej


Idag så har det varit ganska kallt utomhus, men jag & Teo ( min lillebror ) var ute och

fotade lite.


Sedan så har jag fixat två av bilderna lite grann, blev faktiskt väldigt nöjd ♥


Här kommer dom:



         



Ha en bra dag /


DreamLovers

Tilde


        



Ovido - Quiz & Flashcards