DreamLovers

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Amanda & Tilde - 7 april 2012 16:13

Hejsan på er ♥


Förlåt att jag inte har bloggat på den senaste tiden mer jag passar på nu !!


Både idag & igår så har vi träffat släkten och gjort lite olika saker.


Idag så var vi först en liten runda på stan ( ska snart lägga upp halsbandet jag köpt ) .

Då gick vi runt lite, och sen fikade vi på slutet. Sen kom dom hem till oss och då lekte jag och Teo lite med Nellie ( vår kusin ).


Här kommer lite bilder:


Några påskmuffins som jag bakade :


 

Nellie:


 

Lite av mina påskpresenter ( kommer mer sen )


 



Men nu måste jag gå, vi ska iväg till våra kompisar ikväll.


Ha det bra /


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 7 april 2012 15:04

Hallåjsan!


Idag har vi nyss hyrt filmer:

Så det blir mys ikväll!


 


♥ Good Luck Chuck 

♥ Eragon

♥ Mean Girls2

♥ Another Cinderella Story

♥ Ballet Shoes


Vi ses/


DreamLovers

Amanda ♥♥

Av Amanda & Tilde - 7 april 2012 14:47

Hallå!


Mina Påskpresenter:


     


Jag fick även ett örngott med påslakan i U.S.A motiv men det är i tvätten så jag får fota det en annan gång ♥


Alicia från igår kväll:


       


Ha det BRA!


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 7 april 2012 10:40

Såklart så snöar det nu det som var på väg att bli fint väder ♥

Men det ska inte förstöra dagen!


Idag har jag rätt ont i huvudet hoppas att det går över<3

Men vi kanske ska hyra film idag och bara vila


Förresten Glad Påsk på er hoppas ni kan smaska i er lite godis ikväll då!

Jag lägger upp mina påskpresenter lite senare idag!


 


Vi ses/


DreamLovers

Amanda


PS: Det kommer även lite bilder på Alicia! Som jag glömde bort igår.

Ovido - Quiz & Flashcards