DreamLovers

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Amanda & Tilde - 9 april 2012 20:46

Hej


Nu så var detta lov slut & skola imorgon, har själv haft ett bra lov.

Men nu är det bara fyra dagar i skolan denna vecka så det känns skönt.


Idag så var min kusin hemma hos mig, sen senare så var vi & tittade på fotboll.

Teo spelade handbollscup ( Påskacupen ) idag och då kom han och hans lag ( IFK ) på en andra plats och fick silver.

Duktiga ♥


 


Teo blev glad efter ett silver !


Ha det bra /


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 9 april 2012 12:57

Japp imorgon är det skola och jag måste göra lite läxa idag både matte och fysik:(


Men på Onsdag och Torsdag ska jag praoa på Konsumbagaren från 08.00 - 13.00 får vi se om det blir något snyggt! Men nu måste jag gå och göra läxa och städa mitt rum!


 

Ovido - Quiz & Flashcards