DreamLovers

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Amanda & Tilde - 8 april 2012 19:25

Hej


Idag så var vi i Fårabeck med våra släktingar & då gick vi en lång runda.

Det var jätte fint och vi hade verkligen kul !


Nu så ska vi snart äta, pappa håller på att grilla.

Sen så ska vi titta på film allihopa.


Imorgon så ska Amanda ( min kusin ) va med mig. Ska bli jätte kul ♥



Ha det bra nu /


DreamLovers

Tilde




Av Amanda & Tilde - 8 april 2012 13:35

Hejsan


Ikväll så ska jag på kalas för min kusin Oskar fyller 19 år!

Men nu måste jag tyvärr göra lite matte läxa   


Kanske bloggar senare idag men tyvvär tror jag inte det!


      


Vi ses/


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 8 april 2012 11:38

Hej


Om en liten stund så ska vi till Fårabäck ( stugan ) & va där lite under dagen.

Då ska vi med hälsa på våra släktingar som vi inte träffat på länge.


Igår så sa jag att jag skulle lägga upp bilder på mitt halsband jag köpt.


Här kommer dem:



   


Vi ses snart /


DreamLovers

Tilde ♥



Ovido - Quiz & Flashcards