DreamLovers

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Amanda & Tilde - 19 april 2012 19:18

Idag så har jag varit hemma hela dagen med ( sjuk ) , vi får se om det blir skolan imorgon.

Känner mig lite bättre ju.


Snart så ska jag göra lite matte, det behövs ju . . .

Sen så ska jag äta & ikväll blir det nog lite TV tittande.


Blir nog mer bloggning imorgon, och då ska jag försöka ta lite nya bilder & lägga upp.



 


Kramis   


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 19 april 2012 17:19

Nu var det längesedan jag bloggade förra gången   Shiiit!!


Men nu är vi på nya krafter idag har jag nyss varit i stan lägger in bilder på vad jag köpte imorgon eller på lördag av vissa skäl ♥


Jag har även bäddat rent med mitt nya U.S.A Säng - kläder.

Imorgon ska jag på kalas imorgon hos Olivia.


   


Vi ses väl/


DreamLovers

Amanda ♥

Ovido - Quiz & Flashcards