DreamLovers

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Amanda & Tilde - 4 april 2012 20:30

Hejsan idag har jag varit på Center Syd med min mamma och min lillasyster ♥

Jag handlade såklart lite granna men inte så jätte mycket :D


Det var jätte kul och jag är nöjd med mina inköp!

Vi kom hem vid 17.00 tiden sedan dess har jag inte gjort så mycket tänkte kanske kolla på en liten film sen ♥

Men imorgon ska jag vara med Tilde och ska också klippa mig kommer bli super kul!!!


Här är min super inköp:


  

Cykel byxor: Gina Tricot 99:-


Tröja: KappAhl 349:- (PS: Den måste tvättas för hand)


  

Metall armand: H&M 79:-

 

Body Scrub Vanilla: H&M 39:-


Blandat:


     



Vi ses/


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 4 april 2012 20:24

Hejsan


Då var det kväll igen, känns som att dagarna bara flyger iväg nu.


Har varit hos min kusin idag, vi hade riktigt kul ♥

Men nu så är jag hemma & imorgon så ska jag va med Amanda.


Mitt lov har jag gjort många roliga saker, och det kommer dessutom mer roligt som jag

ska göra! Glad tjej . . . .


Men här kommer Dagens Arkivbild :



    


Sommaren 2008 ♥



Vi ses & ha det bra /


DreamLovers

Tilde  



Ovido - Quiz & Flashcards