DreamLovers

Inlägg publicerade under kategorin Bilder ♥

Av Amanda & Tilde - 7 april 2012 16:13

Hejsan på er ♥


Förlåt att jag inte har bloggat på den senaste tiden mer jag passar på nu !!


Både idag & igår så har vi träffat släkten och gjort lite olika saker.


Idag så var vi först en liten runda på stan ( ska snart lägga upp halsbandet jag köpt ) .

Då gick vi runt lite, och sen fikade vi på slutet. Sen kom dom hem till oss och då lekte jag och Teo lite med Nellie ( vår kusin ).


Här kommer lite bilder:


Några påskmuffins som jag bakade :


 

Nellie:


 

Lite av mina påskpresenter ( kommer mer sen )


 



Men nu måste jag gå, vi ska iväg till våra kompisar ikväll.


Ha det bra /


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 7 april 2012 14:47

Hallå!


Mina Påskpresenter:


     


Jag fick även ett örngott med påslakan i U.S.A motiv men det är i tvätten så jag får fota det en annan gång ♥


Alicia från igår kväll:


       


Ha det BRA!


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 6 april 2012 17:19

Hallå!


Nu har nyss Sebastian,Matilda och söta Alicia kommit♥ Vi ska grilla och ha det mysigt!

Här är lite bilder så länge kommer upp flera på Alicia senare:


       


Ha det BÄST"!!


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 4 april 2012 20:30

Hejsan idag har jag varit på Center Syd med min mamma och min lillasyster ♥

Jag handlade såklart lite granna men inte så jätte mycket :D


Det var jätte kul och jag är nöjd med mina inköp!

Vi kom hem vid 17.00 tiden sedan dess har jag inte gjort så mycket tänkte kanske kolla på en liten film sen ♥

Men imorgon ska jag vara med Tilde och ska också klippa mig kommer bli super kul!!!


Här är min super inköp:


  

Cykel byxor: Gina Tricot 99:-


Tröja: KappAhl 349:- (PS: Den måste tvättas för hand)


  

Metall armand: H&M 79:-

 

Body Scrub Vanilla: H&M 39:-


Blandat:


     



Vi ses/


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 2 april 2012 21:53

Hejsan idag är det Måndag och första dagen på påsklovet!!


Idag har inte jag bloggat mycket förlåt men imorgon kommer fler bloggningar och mer bilder ♥

Men idag har jag tagit spruta det gjorde egentligen inte så ont :D Men imorgon får vi se vad som händer.

Iallafall här är några bilder från när Tilde sov över hos mig i helgen<3:


                   


Jo förresten i Söndags såg jag på Hungerspelen med min kompisar Tilly och Olivia tänker tyvvär inte berätta vad den handlar om ni får se den själva :)


Vi ses/


DreamLovers

Amanda ♥ 

Av Amanda & Tilde - 2 april 2012 15:09

Hej


Idag så har det varit ganska kallt utomhus, men jag & Teo ( min lillebror ) var ute och

fotade lite.


Sedan så har jag fixat två av bilderna lite grann, blev faktiskt väldigt nöjd ♥


Här kommer dom:



         



Ha en bra dag /


DreamLovers

Tilde


        



Av Amanda & Tilde - 26 mars 2012 20:45

hejsan här är lite jag shoppat på senaste tid men glömt lägga up...:



           


Även här förlåt för glömde rotera (måste komma ihåg det)......


Ha det BÄST!


DreamLovers

Amanda ♥


Av Amanda & Tilde - 26 mars 2012 20:40

Hej i Lördags var jag på Kalas och då gick jag och Maja ut för att fota lite här kommer massa bilder.....:


               



Förlåt att ni fick vrida huvudet jag glömde bort att rotera dem    


Vi ses/


DreamLovers

Amanda!

Presentation


Vi är två tjejer på 13 & 14 år som gillar att fota, blogga, shoppa och en hel del annat.
KOLLA IN BLOGGEN!

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

        

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards