DreamLovers

Inlägg publicerade under kategorin Bilder ♥

Av Amanda & Tilde - 22 oktober 2012 21:50

Dreamlovers;))
Amanda!

Av Amanda & Tilde - 3 oktober 2012 11:30

Hejsan!


Bu sitter jag och kollar på Film och halvsover för jag mår inte så bra så jag var hemma både tisdag och onsdag!

Så jag har haft jätte tråkigt :/


På Lördag ska både jag och Maja (Min lillasyster) till Väla med Tilde! Det ska bli Superkul<3


           

 

   


Gamla bilder!


Ha det BRA!


DreamLovers!

Amanda ♥  

  

Av Amanda & Tilde - 10 september 2012 13:37

Hejsan!


Nu är det måndag och skolan har börjat efter en skön helg.

Idag åktee jag hem från skolan för jag mådde inte så bra men nu mår jag bättre!


Sen ska jag nog gå ut och ta lite friskluft senare idag!

:)


Här är lite gammla bilder:




              

         

   


DreamLovers

Amanda ♥


Av Amanda & Tilde - 27 augusti 2012 14:27

Hejsan!


Förlåt för att jag inte bloggat ska försöka bli bättre på det!

Iallafall min helg har varit riktigt ROLIG!!


Fredag:


Har jag inte gjort något speciellt i skolan var vi och sprang i Björket:)

Annars inte mycket<33


Lördag:


Så på Dan vad jag med Amanda. N och sen på kvällen så var det ju fullt kalas hos Tilde som fyllde 13 år!!

Vi åt tårta och lekte lekar:))


   

Och söta Siri! (Amanda´s Hund<33)


Kalas!

       


Söndagen:


Var vi på Ikea och sedan när vi kom hem möblerade vi om mitt rum lite och det blev riktigt BRA!


   


Och jag köpte en sak: (lite parfymflaskor)


   


Och här är mitt rum:


         


Ha det bra!


DreamLovers/

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 10 augusti 2012 22:14

Hejsan!


Förra Torsdagen var jag, Maja, Mamma och mina kusiner i Köpenhamn.

Det var jätte kul och vi gick även upp i runde Tornet långt upp men häftig utsikt!

Sedan så gick vi lite i affärer men jag köpte inget där!


Och så var vi I Christiania och jag tyckte det var jätte häftigt. Det var lite annorlunda där men det var rätt intressant :O

Sist så fikade vi och där var jätte fiina Cupcakes i alla olika färger ♥


                                             

 


Ha det Bra!


DreamLovers/

Amanda !

Bad

Av Amanda & Tilde - 24 juli 2012 20:39

Hejsan

Här är lite bilder från när bi badade nyss:

Av Amanda & Tilde - 21 juli 2012 15:20

Hejsan !


Idag så har jag inte gjort så mycket.

Varit ute & fotat lite, sen var jag och Pappa ute & cyklade lite.


Snart så ska vi till våra kompisar ikväll & äta middag.

Hoppas vädret bilr bättre då, nu regnar det mycket.


Lite bilder från idag:



         


Några affischer från mitt rum:



 


Ha det bra nu ♥


DreamLovers

Tilde


Av Amanda & Tilde - 12 juli 2012 20:26

Hejsan på er!


Igår kväll så åkte jag ifrån Fårabäck så nu är jag hemma.

Men idag har jag, Mamma och Maja (Min lillasyster) plockat Jordgubbar på en självplockning i Torsebro och då plockade vi 15 liter jordgubbar :)


Och då bakade jag Två stycken jordgubbspajer och vi kokte lite sylt!

Pappa han hade bakat Pizzabullar men då änvände inte han några jordgubbar hoppas jag <3


Här är Bilder från idag:


         

   

     

             


Ha en Trevlig Kväll///


DreamLovers

Amanda :)

Presentation


Vi är två tjejer på 13 & 14 år som gillar att fota, blogga, shoppa och en hel del annat.
KOLLA IN BLOGGEN!

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

        

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards