DreamLovers

Inlägg publicerade under kategorin Bilder ♥

Av Amanda & Tilde - 30 april 2012 16:02

Hejsan allesammans i Frdags fyllde Maja min lillasyster år så tänkte jag lägga upp lite bilder nu!


   


Då blev hon nöjd!


Vi ses/


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 25 april 2012 08:26

Hejsan


Igår var jag hos min kompis Tilly och sedan på badminton träning ♥


På träningen så var det sista träningen och vi fikade och spelade lite fritt!

Men på Fredag fyller min lillasyster 12 år och dagen efter ska vi ha kalas.


   


Ha det BRA!


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 19 april 2012 17:19

Nu var det längesedan jag bloggade förra gången   Shiiit!!


Men nu är vi på nya krafter idag har jag nyss varit i stan lägger in bilder på vad jag köpte imorgon eller på lördag av vissa skäl ♥


Jag har även bäddat rent med mitt nya U.S.A Säng - kläder.

Imorgon ska jag på kalas imorgon hos Olivia.


   


Vi ses väl/


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 14 april 2012 15:18

Hejsan ♥


Just nu så sitter vi vid datorn lite, innan så har vi varit ute och fotat.


Nu så tänker vi spela spel, men vi får se !♥

Idag har det varit väldigt soligt att man har kunnat gått utan jacka ♥ Hoppas det blir flera sådana dagar<3


       


Ha det BÄST! ♥


DreamLovers

Amanda och Tildisen ♥

Av Amanda & Tilde - 11 april 2012 17:44

Som ni kanske vet så Praoa jag idag!


På konsumbagaren och Bakade massor av arraksbollar och morgon får vi gör en egen tårta!

Här är även några bilder ♥


         


Men vi ses/


DreamLovers

Amanda 

Av Amanda & Tilde - 10 april 2012 17:31

Hejsan idag var det första dagen i skolan efter påsklovet!


Det var rätt kul att träffa alla klasskompisar efter en hel vecka ♥

Men 19.00 är det Badminton träning!

Det blir säkert kul! Nu måste jag äta innan träningen.


 


Vi ses/


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 9 april 2012 12:57

Japp imorgon är det skola och jag måste göra lite läxa idag både matte och fysik:(


Men på Onsdag och Torsdag ska jag praoa på Konsumbagaren från 08.00 - 13.00 får vi se om det blir något snyggt! Men nu måste jag gå och göra läxa och städa mitt rum!


 

Av Amanda & Tilde - 8 april 2012 13:35

Hejsan


Ikväll så ska jag på kalas för min kusin Oskar fyller 19 år!

Men nu måste jag tyvärr göra lite matte läxa   


Kanske bloggar senare idag men tyvvär tror jag inte det!


      


Vi ses/


DreamLovers

Amanda ♥

Presentation


Vi är två tjejer på 13 & 14 år som gillar att fota, blogga, shoppa och en hel del annat.
KOLLA IN BLOGGEN!

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

        

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards