DreamLovers

Inlägg publicerade under kategorin Bilder ♥

Av Amanda & Tilde - 6 juni 2012 16:16

Hejsan!


I Söndags var jag på Väla med Tilde om min mamma och min lillasyster!

Sedan åkte vi en liten runda till Ikea som sagt:)


Här kommer det jag köpte ♥



   


Snygga byxor till Skolavslutningen ♥


   


Och ett snyggt linne också på skolavslutningen!


   


Och Bikinitoppar men det har jag inte på Skolavslutningen<3



Ja det var allt:)


Ha det Bra!


DreamLovers

Amanda ! 

Av Amanda & Tilde - 2 juni 2012 16:49

Hej ♥


Nu så har vi varit ute & fotat lite grann, och innan så var vi på Hemmakväll.

Då hyrde vi filmer & köpte godis.


Imorgon så ska vi iväg till Ikea och Väla centrum.

Ska bli kul & vi kommer nog lägga ut bilder på vad vi handlade mm.




Step up 2 - the streets, She´s the man, Flyg 29 saknas, Charlie st. Cloud &

Cinderella story 3.


         


Bilderna vid tog innan idag.


Ha det bra /


DreamLovers

Amanda & Tilde 


Av Amanda & Tilde - 30 maj 2012 20:57

Hejsan!


Jag har kollat på lite vidoer på Youtube.com idag och Taylor Swift är min nya idol.


Här kommer lite bilder och någon låt!!


           



Ha det BRA!!


DreamLovers

Amanda ♥


Av Amanda & Tilde - 30 maj 2012 20:44

     



Vi se/


DreamLovers

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 13 maj 2012 19:23

Hejsan Svejsan ♥


Idag så har vi haft Kalas för Teo!

Det var släckten som kom & det var riktigt kul !<3


Sen så är det snart skola igen, men denna vecka blir det bara tre dagar och två

dagar ledigt. Skönt.


  


 


Nu måste jag gå, men SES !<3


DreamLovers

Tilde ♥


  

Av Amanda & Tilde - 6 maj 2012 17:14

Hejsan!


Nu har jag nyss varit på dansuppvisning det gick faktiskt rätt BRA!!

Men nu är Alicia och Sebastian, Matilda hos oss och vi ska beställa Pizza och jag och Maja ska kolla på någon film!

imorgon så är det Skola så en helt vanlig Dag<33

Men nu ska jag nog gå ut lite och spela badminton med Maja ♥



   



Vi ses senare/


DreamLovers

Amanda ♥ 


Av Amanda & Tilde - 5 maj 2012 13:38

Hejsan ♥


Just nu så sitter vi lite vid datorn & kollar på bloggar.

Kanske de blir lite förändringar på bloggen också.


Snart så ska vi nog gå & rita lite mm.


Men här kommer en gammal bild på oss, som vi redigerade lite granna.



 



Men vi ses /


DreamLovers

Tilde & Amanda

Av Amanda & Tilde - 30 april 2012 16:10

Hejsan eftersom jag har nyss städat mitt rum så tänkte jag visa bilder på det!


Det var någon som ville att vi skulle lägga ut foton på våran rum så jag fotade mitt idag och här kommer mitt rum!


             


Fint!


Vi ses senare/


DreamLovers

Amanda

Presentation


Vi är två tjejer på 13 & 14 år som gillar att fota, blogga, shoppa och en hel del annat.
KOLLA IN BLOGGEN!

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

        

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards