DreamLovers

Inlägg publicerade under kategorin Bilder ♥

Av Amanda & Tilde - 15 juni 2012 19:34

Hejsan !!


Nu så är det SOMMARLOV & det ska bli skönt med lov nu.

Inga läxor & kunna göra lite vad man vill, skönt ♥


Efter avslutningen idag så var jag, mamma, mormor, teo & hans kompis och fikade

på stan.

Det var riktigt fint väder så det var perfekt ju!

Sen så har jag varit hemma och tagit det lugnt i solen!


Lite bilder:


Efter avslutningen ♥

             


Glad Sommar ♥ & ha det BÄST !!


DreamLovers

Tilde 

Av Amanda & Tilde - 10 juni 2012 20:27

Idag var det bal och det var faktiskt kul! Men lång tråkigt men KUL!


Det var jätte fina klänningar där och jätte fina hårfrisyrer:


Dem jag kände där Var: Oskar min Kusin, Sandra min Kusin, Matilda Min Kompis, Malin min kusins flickvän och Lukas det var min kusins kusin :)



Sandra ♥

     


 


Malin och Oskar


   


Lukas, Malin och Oskar


 


 


Oskar, Sandra och Lukas ♥


Ha det Bra


DreamLovers

Amanda !

Av Amanda & Tilde - 9 juni 2012 21:59



                

Av Amanda & Tilde - 9 juni 2012 21:53

Hej


Idag har jag varit i Åhus nere vi stranden men kollade bara lite vi badade verkligen inte!

Sedan åt vi glass på glassbåten så gott ♥

Och såklart så har jag fotat nere vi stranden och jag tänkte fota min glass men jag kom inte på det efter jag hade ätit upp den så lite osis där :)


Bilder från Åhus:


               


Fint va eller hur!


Ha der Bra


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 8 juni 2012 20:30

Hejsan!


Idag är det Fredag den bästa dagen på veckan ♥

Men idag har jag inte gjort mycket alls! Jag har nyss ätit Tacopaj och ska ta lite godis och mysa med ljus och lyssna på musik!


       


Ha det Bra!


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 7 juni 2012 20:29

Hejsan!


Idag har det inte hänt så mycket, men förra veckan var jag på Friskis och Svettis och dansade Fuego det var jobbigt men väldigt kul!


Det var en snabb dans och dans stegen upprepas hela tiden!


Idag har vi städat i vårt klassrum för där var stökigt vi fyllde 1 och en halv sopsäck.


          


Ha en forsatt trevlig kväll!


DreamLovers

Amanda ♥


Av Amanda & Tilde - 6 juni 2012 16:26

Hej!


Idag har jag Rensat mitt skåp med smink för alt var en enda röra och jag blev nöjd med resultatet!

Och hoppas verkligen att jag kan hålla det så ♥


 


!♥♥


Ha det BÄST!!!!!


DreamLovers

Amanda :)  

Av Amanda & Tilde - 6 juni 2012 16:21

Hejsan!


Idag kom Två efterlängtande toppar!


Ett linne med snyggt mönster och en tubtopp med ränder!


   


Snyggt!!


 


Och en snygg tubtopp med ett par shorts till är snyggt!


Vi ses/


DreamLovers

Amanda !

Presentation


Vi är två tjejer på 13 & 14 år som gillar att fota, blogga, shoppa och en hel del annat.
KOLLA IN BLOGGEN!

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

        

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards