DreamLovers

Inlägg publicerade under kategorin Bilder ♥

Av Amanda & Tilde - 1 juli 2012 20:20

Här är lite bilder från Fårabäck idag !






 



               


Ha det bra /


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 30 juni 2012 21:57

Jag köpte en Vit Ihone 4 som min nya mobil och jag är jätte nöjd ändå!


Man kanske ska bli av med mobilen oftare........ nä det ska man inte !

Här är den!


     


Ps: Imorgon ska jag till Tilde Så det blir säkert lite bloggning <3

Av Amanda & Tilde - 30 juni 2012 21:45

Hej!


I Torsdags var jag på Tosselilla med Olivia , Linnea och Tilly det var jätte kul!


Men mindre Kul! var att när jag kom hem så hittade jag inte min mobil och vi har letat i hela huset men hittar inte den. Så jag har glömt den på bussen eller så tog någon den!


Det är lite irreterande !


Men jag köpte en ny idag på Telia bilder kommer sedan <3


Här är bilder från Tosselilla!


                         


Tack för en trevlig Dag Tjejer!


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 25 juni 2012 21:30

Hejsan!


Nu är det Måndag efter en sådan härlig helg ju!

Idag har inte jag gjort mycket jo jag på Dans pass på Friskis och Svettis det var KUL!


     


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 24 juni 2012 21:06

Hejsan!


Igår gjorde jag Flädersaft av lite Fläder jag plockade för hand vid en buske som är inom 60 meter från vårt hus. Jag gjorde Flädesaft efter Leila Lindholms recept och det finns inte på Recept.nu det finns i hennes bok som heter A Piece of Cake. Som säkert finns att köpa lite överallt.


Men den ska stå svalt i tre dagar så den står ute i Garaget nu så får vi se hur det blir sedan:)

Och nu är det Sommar men inte sådär mycket sol på himlen.

Jag har i alla fall ätit Jordgubbar i Sommar !


Så här är lite bilder:


Och när man plockar Fläder blommor så är ett tips att bära handskar för du blir lite gul och grön om händerna.


Fläder blommor:

     


Här är lite härliga Jordgubbar!


   


Ha det BRA!


DreamLovers!

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 24 juni 2012 19:07

Hej!


Förlåt att jag inte bloggade igår men vi var i Fårabäck & internet funkade inte.


På Midsommar så var vi som sagt hos våra kompisar & firade lite och vi hade kul.

Vi körde lite olika lekar mm.

Sen igår så var vi i Fårabäck hela dagen & träffade släkten.

Det var jätte roligt & sen så sov vi över där, och idag så har jag lekt mycket med

Nellie ( min kusin ). Kul ♥


Sen idag när jag kom hem så var jag & Mamma och tittade på Fotboll.

Kristianstad vann men 3-1 :)


Nu så ska jag mysa lite framför TV:n ♥


Lite bilder från Midsommar:



           


Ha det bra


DreamLovers

Tilde ♥

Av Amanda & Tilde - 20 juni 2012 21:50

Hejsan!


Igår var jag i Ängelholm jag var i staden och kollade i lite butiker och vi åt;)

Vi var där inte så länge sedan åkte vi hem och min kusin sov över hos mig .


Och imorgon ska jag ta min andra spruta ♥


Bilder från Ängelholm:


               


Ha det BRA!


DreamLovers

Amanda !

Av Amanda & Tilde - 17 juni 2012 19:53

                   

 

Presentation


Vi är två tjejer på 13 & 14 år som gillar att fota, blogga, shoppa och en hel del annat.
KOLLA IN BLOGGEN!

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

        

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards