DreamLovers

Alla inlägg under februari 2012

Av Amanda & Tilde - 25 februari 2012 22:03

Hejsan ♥


Idag så har vi varit på genrepet på Melodifestivalen i Malmö!, det var verkiligen jätte kul <3


Den jag gillade mest var Danny :)


Det häftiga var att få se hur det fungerar lite & att få se dom live ♥

  


Här kommer lite bilder:



             


Kul var det !!


Ha det bra /


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 25 februari 2012 17:48

Mumms det låter väl gott det får jag hoppas att den blir också :D


Men i dag så har vi farit till affär till affär för att hitta en vågtång men vi hittade en som var slut....


Men har ni några bra tips på billiga men ändå bra kvalitets våg tänger så skriv en liten kommentar:


 

Äppel pajen är i ugnen nu men det kommer även bilder när den är klar:


 


Ha det Bra!!


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 24 februari 2012 17:31


Vi ses


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 24 februari 2012 17:25

Hallå!


Idag har jag varit med Amanda N. Och vi har tagit lite bilder hät kommar dem:


     



Men idag är det ju Fredag så då blir det Fradags mys:D


 


Ve ses väl/


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 24 februari 2012 16:52

  Hejsan ♥


Hemma och har precis fixat mig lite & tagit på mig min One Piece <3 Gött ♥


Har varit och dansat hela dagen idag & övat lite danser och lite olika tekniker!

" Man är trött nu, men kul var det "


Ikväll ska jag i alla fall mysa hemma bara & imorgon så bär det av till Malmö och titta

på Melodifestivalen ( genrep ). Och på Söndag Kalas ♥


Här kommer Dagens Arkivbild:


 


: )


Vi ses /


DreamLovers

Tilde


Av Amanda & Tilde - 23 februari 2012 18:15

Hej igen ♥


Nu idag så har man varit i stan och tittat i många affärer & varit och fikat!

Mysigt är det såklart ♥


Imorgon kommer jag nog inte kunna blogga så mycket för jag ska på träning hela dagen

från klockan halv tio till ungefär fyra tror jag!


Men ska försöka blogga en liten snabbis på kvällen ♥



 


Men vi hörs/


DreamLovers

Tilde  

Av Amanda & Tilde - 23 februari 2012 11:52

Tjena ♥


Snart så ska jag, Mamma, Teo & Mormor åka till iväg och gå lite i affärer och kanske äta

något gott.


Men vi får ju se vad som händer! Senare på dagen så har jag inget speciellt som jag

ska göra, kommer nog göra lite blandade saker <3


Har inte så mycket mer att skriva om nu men här kommer Dagens Arkivbild:



 


Från semestern i Cypern 2008 ♥


Ha det bra så ses vi snart/


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 23 februari 2012 10:02

Dagens Outfit inte världens bästa bilder men här kommmer den:


 



Skjorta: Gekås

Linne: H & M

Skärp: Kappahl

Jeans: Kappahl


Ha det BÄST av alla!!!!!


DreamLovers

Amanda ♥

Ovido - Quiz & Flashcards