DreamLovers

Alla inlägg under februari 2012

Av Amanda & Tilde - 15 februari 2012 19:49

Hejsan...


Igår fick jag en fin present av Tilde....


Mmmmm.....


 


Men imorgon ska jag i väg till stan med kompisarna som jag berättade innan....

Idag gjorde jag Biologiprov *Hoppas det går bra*!!


Idag kom också Mamma hem idag från sjukhuset efter att hon operarerade sig ♥


Men vi ses/


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 15 februari 2012 18:42

Hej ♥


Just nu så gör jag inget speciellt tränar lite glosor & lite vanliga läxor tills imorgon!


Ikväll blir det nog titta på TV lite också   ♥


Längtar tills på Fredag för då har vi Studiedag och då börjar Sportlovet i en vecka,

ska bli såå skönt med ledighet ett tag nu när det har varit mycket prov under den senaste tilden.


 


Ha det riktigt bra nu :))


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 14 februari 2012 20:29

Hejsan :))


Äntligen så är det Alla ♥ dag & jag gav Mamma, Pappa och Teo presenter!

Och så fick jag lite presenter med och blandannat så fick jag en jätte söt present från

Amanda!

" Tack ännu en gång Amanda "


Imorgon ska jag nog inte heller göra något speciellt kanske lite bloggnig

och läxor när jag kommer hem :)


  


Kram på er!


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 13 februari 2012 21:35

Japp hade ni en trevlig helg det hade iallafall jag!


I lördags så var jag hs Amanda .N och kollade på melodifestivalen. Vem hejade ni på jag på David Lindgren och Ulrik Munter:)

Så i söndags var jag bara hemma och åkte och handlade lite och sånt ♥


Men på Onsdag har jag  Biologi prov så har inte bloggat så mycket för jag har övat på det.

Idag har inte jag gjort något särskilt..... Men jag och tre kompisar (Linnea, Olivia och Tilly) ska shoppa i stan och hyra film och sminka oss hemma hos Tilly på Fredag ska bli jätte kul!

Har ni några film tips skriv gärna en kommentar på en bra film :D


Ha det gött/


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 12 februari 2012 20:06

Heej ♥♥


Idag så har vi varit i Malmö & shoppat på entrè!

Jag handlade en ny stickad USA kofta och ett par nya byxor från gina tricot.

Kommer nog visa upp de snart på bloggen <3


Sedan så var vi hos våra släktingar på besök och då träffade vi blandannat min

nya nästkusin Isa som nästan är nyfödd!


" Såå himla söt "

Men vi träffade såklart andra släktingar med!


 


Vi ses //


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 11 februari 2012 21:34

Hejsan :))


Har precis tittat på melodifestivalen på TV & tyckte mest om de som gick till final!.


Men nu ska jag berätta lite om helgen:


Idag så var först jag och Pappa i stan och åt lunch och tittade i lite affärer. Efter

det så hade vi första träffen med Danskompaniet idag och vi övade lite olika teman &

saker till dansen!


När jag kom hem så fixade jag mat & efterrätt till familjen och det blev mycket bra ♥


Det bästa var nog efterrätten som var Chockladfondue, här kommer lite bilder:



   



Puss & Kram


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 9 februari 2012 10:40

Nu är jag i skolan och snart har vi Teknik så vi ses väl senare då:)


   



Ses/


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 8 februari 2012 18:29

Heej :))


Är just nu hemma med Pappa och ikväll så ska vi titta på TV lite

och mysa framför brasan nu när det är vinter.


" Love It "


Idag så hade vi också vårt första Nationella Prov i svenska! Tror & hoppas att det

gick bra :) :)


Imorgon så blir det nog en rolig dag också för då ska min kompis följa med

mig hem och va, sen på kvällen ska jag träna!


 


En gammal bild på mig från förra året ♥


Ses/


DreamLovers

Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards