DreamLovers

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda & Tilde - 28 mars 2012 17:23

Hej Allihopa ♥


Just nu sitter jag vid datorn lite, snart så ska jag plugga lite mer på mina glosor!


Nu så är det ju bara några dagar kvar tills det blir lov.

Ska bli väldigt skönt med lov nu efter alla dessa prov . . . . . .


Vi hade också muntlig redovisning idag i skolan, det känndes bra & tror det

blev bra också.


Men det är ju bara några dagar kvar nu ju ♥



 


En bild jag tog idag <3



Ha det bra nu /


DreamLovers

Tilde


  

Av Amanda & Tilde - 27 mars 2012 21:01

Hej


Snart ska jag gå & sova, men imorgon så ska vi både ha redovisning i nationella

prov inför klassen, och sen spruta!


Känner mig väldigt nervös just nu, men tror det ska gå bra!


 


Men ha det bra /


DreamLovers

Tilde ♥

Av Amanda & Tilde - 26 mars 2012 21:00

Hejsan


Idag så hinner inte jag blogga typ, men jag ska försöka mer imorgon!


Då ska vi ha fotbollscup i skolan, tror och hoppas att det blir kul.


Men ni får ha det bra så ses vi snart/


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 26 mars 2012 20:45

hejsan här är lite jag shoppat på senaste tid men glömt lägga up...:



           


Även här förlåt för glömde rotera (måste komma ihåg det)......


Ha det BÄST!


DreamLovers

Amanda ♥


Av Amanda & Tilde - 26 mars 2012 20:40

Hej i Lördags var jag på Kalas och då gick jag och Maja ut för att fota lite här kommer massa bilder.....:


               



Förlåt att ni fick vrida huvudet jag glömde bort att rotera dem    


Vi ses/


DreamLovers

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 25 mars 2012 20:58

Hej ♥


Vilken dag det har varit idag !

Först så gick jag och Mamma upp & packade åt fruckost sen åkte ja till min träning.


Det blev en lång träningsdag idag för jag var på dansträningen från tio till halv fem

ungefär.

När man kom hem så var man helt slut!


Sedan på kvällen så gjorde jag lite läxa & nu på kvällen åt vi våfflor, men nu får man

ladda inför en ny skolvecka.



 


Ha det bra /


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 25 mars 2012 18:59

Här är ett efterlängtat recept på den Amerikanska äppelpajen som jag bakade för rätt länge sedan nu!!.....



 



Vi ses/


DreamLovers

Amanda ♥

Ovido - Quiz & Flashcards