DreamLovers

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda & Tilde - 24 mars 2012 21:48

Hejsan på er ♥


Nu så har jag tittat på TV & lyxat till det med godis & så köpte jag och Mamma

Makoner som vi smakade idag.

Dom var väldigt goda.


Imorgon så blir det träning hela dagen, men jag ska nog hinna med bloggning på

kvällen !


Just nu så ska jag nog mysa lite & titta på TV bara.


 


Ha en fin kväll


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 24 mars 2012 12:34

Hej ♥


Idag så var vi ute på morgonen & gjorde Dagens Outfit.


Här kommer den :



        


Tildes kläder:

Blus: Primark

Bälte: H&M


Amandas kläder:

Skjorta: H&M

Linne: Gina Tricot


Ha det bra /


DreamLovers

Amanda & Tilde

Av Amanda & Tilde - 23 mars 2012 21:19

Hejsan ♥


Idag så var Amanda hos mig ( Tilde ) efter skolan och då var vi ute, tog foton & spelade

basket mm.


Det var såå skönt väder och det var soligt och man kunde bara gå och njuta !!


Sedan nu ikväll så ska vi sova hos varandra & bloggar nog imorgon också, men vi får se

vad vi bloggar om !


Här kommer lite bilder som vi har tagit:



           


Vi hörs /


DreamLovers

Amanda & Tilde


Av Amanda & Tilde - 22 mars 2012 20:49

Hejsan


Förlåt att jag inte han blogga igår, men det var mycket läxor som jag behövde göra & sen på

kvällen så tittade jag på Skånes Dansteater.

Riktigt bra !!


Men imorgon efter skolan så ska Amanda hem till mig & va ♥

Ska bli jätte kul ♥


Innan på solan så skulle vi lära oss dans i skolan . . . !

Ska bli jätte kul eftersom jag älskar att dansa ♥


( Kommer bilder imorgon )


Ha det bra allihopa <3


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 22 mars 2012 20:45

Hejsan!


Idag slutade vi efter lunch (skönt) sen så åkte jag och mamma till stan och köpte lite kläder lägger upp det imrogin eller i övermorgon...!

Sedan var jag på dans träning och nu ska jag titta på film och äta lite popcorn :D


Imorgon ska jag vara med Tilde så det blir säkert lite bloggning då!


 



Men vi ses/


DreamLovers

Amanda!!

Av Amanda & Tilde - 20 mars 2012 16:52


Kreta 2008.


Vi ses/


DreamLovers

Amanda! ♥

Av Amanda & Tilde - 20 mars 2012 16:33

Hejsan!


Idag har jag, mamma och min lillasyster shoppat lite skor på skopunkten!

Ett par svart med rosett, ett med blommor på och ett med lite stenar på sidan...Det blir bättre om ni får se en bild här kommer dem. . . . !!



        



Ha det BRA!!


DraemLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 19 mars 2012 20:25

Hej ♥


Har inte hunnit blogga mycket idag för det har varit mycket läxor & imorgon så ska vi ju också

ha nationelt prov i matte.


Hoppas på det bästa !!!


Ska försöka blogga mer imorgon ♥


Ha det bra /


DreamLovers

Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards