DreamLovers

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda & Tilde - 18 mars 2012 15:20

Hejsan ♥


Bloggar lite nu och är hemma hos min kusin & vi har varit ute lite, och gjort lite

blandade saker!


Snart så ska vi baka lite med, ska bli jätte kul!

Här kommer hennes blogg som handlar om hennes hund ( som de snart ska få ) och om henne ♥

http://sirinilsson.bloggplatsen.se/


 


Ha det bäst /


DreamLovers

Tilde


  

Av Amanda & Tilde - 17 mars 2012 21:20

Hallå!


Iadg har vi grillat och köpt a lot of CANDY!! Det ska man ju ha på en Lördag! ♥


Vi har gjort lite ärende idag hela familjen och imorgon är det Söndag och då kommer jag nog fota lite i naturen eller på min gulliga lillasyster ♥


 



Vi ses/


DreamLovers

AMANDA ♥

Av Amanda & Tilde - 17 mars 2012 17:55

Hejsan ♥


Idag så har vi varit på Chockladfrossa och testat på massor med olika sorters chocklad.

Det var väldigt gott & man blev väldigt mätt.


Efter det så åkte vi till Farmor & Farfar och hälsade på.


Men snart så ska jag äta & imorgon så ska jag hem till min kusin och va där ♥

Blir nog bra !


Här kommer lite bilder:



             


Kram


DreamLovers

Tilde


Av Amanda & Tilde - 16 mars 2012 21:17

Hej


Nu är det Frdagkväll & det känns väldigt skönt !

Har precis tittat på TV och ätit lite popcorn, men innan idag så var jag först i skolan.

Sen var jag hemma lite & sen åkte jag till min träning.


Sedan när jag kom hem blev det Pizza till kvällsmat. Gott ♥


Imorgon så ska jag och min familj iväg på Chockladfrossa och testa lite olika sorters chocklad.

Ska bli kul!



 


( kommer mer bilder imorgon )


Puss & kram


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 16 mars 2012 06:57

Äntligen Fredag som alla har längtat såååå mycket efter. . . . ♥


Men nu måste jag gå äta för jag ska iväg till skolan!!


 




Vi ses


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 15 mars 2012 20:34

Hej på er


Idag så har jag inte så mycket mer att skriva om, men bloggar mer imorgon!


Då blir det också dansträning på kvällen och lite mys hemma.


Blir nog bra!


Ha det bäst/


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 14 mars 2012 17:51

Lite vårbilder. . . ! ♥


   



Ha det BÄST!!


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 14 mars 2012 17:40

Hejsan!!


Förlåt för jag inte bloggade igår men jag hann inte för sen tränade jag och hade mycket läxor. . . .

Men idag ska inte jag göra något speciellt kanske göra lite läxor för vi har prov imorgon " Önska mig lycka till "!!   


   


Vi ses/


DreamLovers

Aamanda

Ovido - Quiz & Flashcards