DreamLovers

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda & Tilde - 14 mars 2012 17:04

Hejsan


Idag så har det varit studiedag & det har varit såå skönt att få kunna göra lite vad man vill !!


Var mest bara hemma & gjorde lite läxor, tog foton, läste lite & var ute i det fina vädret.

Var så skönt när man gick utan jacka och kunde sätta sig bara vid solen, och

börja läsa med solen som värmde.


Just nu så vill man att det bara ska va helg, men några dagar i skolan till bara.


Som sagt så var jag och fotade lite & här kommer bilder:



         

Fikade också lite granna ♥


Ha det bra/


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 13 mars 2012 21:02

Hello !!


Nu är det kväll & har precis tittat på TV bara ♥

Gött . . .


Imorgon så är det Studiedag och vi är lediga från skolan, ska bli såå skönt att få vara lite ledig

& att kunna göra lite vad man känner för en dag.


Lovar att ta lite bilder och lägga in på bloggen ♥

Annars är det inget planerat, men vi får se vad som händer!


 


Nu ska jag gå och kanske titta lite på TV & lyssna på musik bara !!


Men ha det bra /


DreamLovers

Tilde


Av Amanda & Tilde - 12 mars 2012 19:49

Hej på er ♥


Idag så har det varit en väldigt skön dag när solen tittade fram & i skolan kunde man gå utan jacka, och bara ta det lugnt.


Det gjorde vi !!


" Känns verkligen att det börjar bli lite sommar "


Sedan idag så har jag varit på träning, helt vanligt ♥

Sen nu på kvällen så ska vi titta på TV & vi skulle nog lyxa till det med lite gott....!


Imorgon gör jag inget speciellt, jag Pappa & Teo ska ta spruta efetr skolan . . . . !


Blir nog bra. . .



 


Ha det bra nu så ses vi ♥


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 12 mars 2012 17:06

Har fått två nya skal kommentera gärna!!


Dem är köpta i Thailand om ni undrar var vet jag ej min kusin köpte dem till mig!!


 



Vi ses/


DreamLovers

Amanda! ♥

Av Amanda & Tilde - 12 mars 2012 17:03

Hej igår kväll åt vi Banan med smält choklad i mumsi!!!


Men igår så kollade jag på film och rollade lite granna men sen gjorde jag inget speciellt....:D


 



Ha det BRA!!!


DreamLovers

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 11 mars 2012 15:49

           

 
Av Amanda & Tilde - 11 mars 2012 13:18

Hejsan :D


Nu är våren och värmen på väg, iallafall hos oss ♥


Idag så var det en varm morgon & vi har varit ute och åkt inlines och solat lite !!


Här kommer några sommriga bilder:


 

     


 

  Vi ses /


DreamLovers

Amanda & Tilde ♥

Av Amanda & Tilde - 10 mars 2012 22:34

Vinnaren i Melodifestivalen 2012 var GRYM!!


Loreen vann den lilla Sångfågeln :)

Tyckte ni att det var rätt vinnare i Melodifestivalen 2012 eller vem tyckte ni skulle vinna?


 



Hoppas ni har haft en underbar kväll!!


DreamLovers

Amanda & Tilde!!

Ovido - Quiz & Flashcards