DreamLovers

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda & Tilde - 5 mars 2012 16:44

Hejsan ♥


Nu så sitter jag & gör lite läxor typ, och sen så blir det träning !!

Denna vecka så har vi börjat få mer läxor...


Sedan ikväll ska jag nog kolla lite på TV bara.


Har inte så mycket att skriva om nu men bloggar imorgon <3


 

  


Vi hörs och ha det bra så ses vi/


DreamLovers

Tilde ♥


Av Amanda & Tilde - 4 mars 2012 20:37

 


Nu är det Söndagskväll & skolan imorgon, känns trist nu men det blir

nog bra ♥


Tittar just nu på TV med familjen och åt lite Jordgubbar till det.

Då känns det verkligen att man längtar efter sommaren ♥


Men då hörs vi sen och ha en bra kväll alla ♥


DreamLovers

Tilde


Av Amanda & Tilde - 4 mars 2012 15:03

Hej på er ♥


Nu har vi fixat bloggen med en ny Header !! Hoppas ni gillar den.  ♥♥♥


Sen så har vi spelat spel & tittat på " anaginas " på youtube. Hon är verkligen jätte rolig !!


Nu så ska vi lyssna på lite musik & dansa lite granna. . .


   


Ha det bra så ses vi snart //


DreamLovers  

Amanda & Tilde ♥



Av Amanda & Tilde - 4 mars 2012 10:56

Hejsan!


idag så ska inte jag göra någonting ska bara ligga och lata mig är jätte trött nu efter att Olivia och Tilly att vi har dansat hela kvällen :D


Lyssnar på Musik och surfar lite......


 



Ha det BÄST!!!


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 3 mars 2012 15:38

Äntligen så är det Lördag & helg som man längtat efter " Gött "


Idag så har jag inte gjort så mycket, jag & Pappa har varit och gjort några ärenden och

sen tittat när Teo spelat Handboll.


Ikväll så ska vi på musikalen " The Sound Of Music " och innan det ska vi äta Pizza.



 


Nu ska jag va lite på datorn bara !!!


Men ha det bra/


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 2 mars 2012 17:51

Hej på er ♥


Idag så har det varit såå skönt väder ute!

Man har kunnat gå utan jacka som jag inte kunnat sen jag kom hem från Thailand.

" Saknar det "


Det är kul också när solen kommer fram....!


Jag & Teo var ute i solen och tog lite foton !!


Här kommer lite bilder:



          


Nu ska jag äta och Mamma & Teo ska på Handbolls match!


Så jag och Pappa ska vara hemma & mysa med lite gott ♥


Ha en bra kväll/


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 1 mars 2012 20:46

Hejsan ♥


Idag så har jag varit & tränat Street Dance, men nu är jag hemma bara !!!


Imorgon så ska jag inte göra något speciellt och när helgen börjar är det typ inget planerat

ska kanske va med någon kompis eller så?


Ses //


DreamLovers

Tilde


♥♥♥

Av Amanda & Tilde - 1 mars 2012 18:49

Har inte hunnot bloggat för har haft upptaget med Läxor, Prov och Badmintonen.


Men imorgon ska jag bowla med Tilly, Olivia och Linnea!!

Och denna gång ska vi ha färgsminkningar.... :D


 



Men vi ses vl sen/


DreamLovers

Amanda!

Ovido - Quiz & Flashcards