DreamLovers

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda & Tilde - 10 mars 2012 18:10

Hej ♥


Idag så har vi varit ute och då tog vi bilder & gjorde en liten video av det!


Här kommer den:




 

( Ursäkta för texten )


Ha det bra nu alla !!


DreamLovers

Amanda & Tilde
  

Av Amanda & Tilde - 10 mars 2012 15:39

Hejsan alla ni ♥


Här kommer bilder från DagensOutfit idag !!


Här kommer bilderna:



       


Tildes Kläder:

Skjorta: H&M

Linne: Gina Tricot

Byxor: Gina Tricot


Amandas Kläder:

Tröja: H&M

Väst: Kappahl

Byxor: Kappahl


Vi ses snart/


DreamLovers

Amanda & Tilde



Av Amanda & Tilde - 10 mars 2012 09:30

Hejsan God Morgon!! Idag får vi se vad som händer man vet aldrig vad som händer.....


Men nu ska jag göra vi mig!!


 



Ha det BRA!!


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 9 mars 2012 19:17

Hej på er ♥


Äntligen så är det frdag & man kan ju bara vara glad för det !


Nu har Jag, Pappa & Teo ätit mat och snart så ska  vi titta på TV och då ska vi äta godis !!<3

Imorgon så ska jag först men på Teos Fotbolls turnering på morgonen, men sen ska jag nog

va med kompis...!


 


Ha det skoj ♥


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 9 mars 2012 18:02

Hejsan äntligen fredag!!


Nu är Matilda och Sebatian och sist men inte minst Alicia hos oss!

Vi ska äta sen ska jag kolla på film och äta GODIS!!

   



Vi ses ha en trevlig Fredag!


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 7 mars 2012 20:07

Hej förlåt han inte blogga igår jag var hos en kompis och sen var det träning och helt enkelt tiden flög iväg.

Och idag har jag rollat lite sen kollat  lite på TV!


 


Men vi ses väl/


DreamLovers!

Amanda♥

Av Amanda & Tilde - 7 mars 2012 19:33

Hejsan :D


Idag så har jag typ inte gjort något speciellt, bara varit hemma & gjort läxor.

Blandannat Historia & glosor mm.


Imorgon i skolan ska vi nog bara ha idrott & lite förhör, men imorgon efter skolan så ska jag

klippa mig och sen träna.


Men min frisyr så ska jag klippa lite kortare ♥♥♥



   ( Har ingen bild nu men det kommer !! )


Ha en bra kväll på er ♥


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 6 mars 2012 21:00

Hej ♥


Förlåt.... att det inte varit så mycket bloggning idag, men gör det nu!


Idag efter skolan så var jag med min kompis hemma hos mig & först gjorde vi lite läxor

tillsamans, sen var vi på datorn och lyssnade på musik!


Sedan nu på kvällen så har vi tittat på TV hon och jag med Pappa ♥


Nu ska jag snart sova när Mamma & Teo kommer hem....


 


Här är Dagens Arkivbild från Paris 2008.


Ha det bra //


DreamLovers

Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards