DreamLovers

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda & Tilde - 18 april 2012 21:46

Hejsan !


Idag så har jag typ inte gjort någonting kan man säga, varit hemma med feber så

man har inte gjort så mycket.


Ska vara hemma imorgon också, men ska nog bli bättre snart. . .. . .


Snart så ska jag med gå och lägga mig, trött nu !



Puss & kram ♥


DreamLovers

Tilde



Av Amanda & Tilde - 17 april 2012 21:01

Hejsan på er!


Idag så var vi först på Balsberget med skolan, Mattedag ute.......!


Just nu så sitter jag & tittar lite på TV, är sjuk!! Men det ska nog bli bättre tror jag, har själv inte varit sjuk på länge.


Nu måste ja gå men ses/


DreamLovers

Tilde ;)

<3

Av Amanda & Tilde - 16 april 2012 20:52

Hej


Hinner typ inte blogga idag, men ska försöka mer imorgon!


Då kommer det nog någon bild med tror jag.

Imorgon så ska vi med på itflyckt med skolan så kommer nog skriva lite om det med. . . . . .


Men vi ses/


DreamLovers

Tilde


Av Amanda & Tilde - 15 april 2012 18:33

Hej <3


Idag så har jag dansat hela dagen!, vi började vid halv tio och slutade halv fem.

Så nu är man trött ♥


Vi övade inför Dansens Dag ( vi ska uppträda ) & i vår dans så var det mycket lyft,

slider mm.

Vi övade med en från Skånes Dansteater som keorgraferade dansen. Det var riktigt kul !!


 


Har inte så mycket mer att blogga om nu men det kommer nog mer imorgon ♥


Ha det bra /


DreamLovers

Tilde :)

Av Amanda & Tilde - 14 april 2012 18:41

Hejsan Svejsan ♥


Just nu så sitter jag vid datan lite bara ( Amanda har åkt hem ).


Men snart så blir det lite TV mys med gott.

Imorgon så ska jag ha dansträning hela dagen. Vi ska öva danser som vi ska uppträda

med på Dansens Dag .


Ska bli kul väldigt kul ♥



 


Ha en bra kväll <3


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 14 april 2012 15:18

Hejsan ♥


Just nu så sitter vi vid datorn lite, innan så har vi varit ute och fotat.


Nu så tänker vi spela spel, men vi får se !♥

Idag har det varit väldigt soligt att man har kunnat gått utan jacka ♥ Hoppas det blir flera sådana dagar<3


       


Ha det BÄST! ♥


DreamLovers

Amanda och Tildisen ♥

Av Amanda & Tilde - 13 april 2012 18:29

Hejsan


Då var det Fredag igen & det känns såå skönt med helg nu.


Innan idag så var jag hos min kompis Elinor. Vi hade riktigt kul.

Men nu så lyssnar jag på musik lite, snart så kommer Mamma & Teo hem och då ska vi äta Tacos.

♥♥♥


Imorgon så kommer Amanda hit och vi ska va.

Vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi får se vad som händer.



 


Kommer mer bilder imorgon. . . .


Ha det bäst ♥


DreamLovers  


Av Amanda & Tilde - 13 april 2012 09:58

       

 
Ovido - Quiz & Flashcards