DreamLovers

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda & Tilde - 13 april 2012 09:24

Idag är jag hemma könner mig inte bra!


Och ni vet det påslakanet som Tilde fick i Påsk fick jag ett likadant ♥

Men nu kollar jag på ett pogramm


 


Vi ses/


DreamLovers

Av Amanda & Tilde - 12 april 2012 19:26

Hej !♥


Är precis hemma från träningen, så lite trött nu bara !


Igår så rensade vi lite på mitt rum & tog fram det påslakan jag fick i Påsk.

Sedan så plockade vi undan lite bland mina smycken med som jag inte ville ha mer.


Bilder:



   


Blev väldigt nöjd . . . .


Vi ses /


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 11 april 2012 18:55

Hejsan Svejsan ♥


Just nu så sitter jag bara vid datan lite, ska snart göra lite läxa.


Annars så har jag inte gjort något speciellt idag, en helt vanlig Onsdag helt enkelt.


 


Ha det bra /


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 11 april 2012 17:48

Kalas för Cajsa RÄTT längesedan ♥

 
Av Amanda & Tilde - 11 april 2012 17:44

Som ni kanske vet så Praoa jag idag!


På konsumbagaren och Bakade massor av arraksbollar och morgon får vi gör en egen tårta!

Här är även några bilder ♥


         


Men vi ses/


DreamLovers

Amanda 

Av Amanda & Tilde - 10 april 2012 18:37

Hej


Nu så börjar det vanliga dagarna med skolan & läxor.


Idag så cyklade jag och Teo hem från skolan i regn, så man blev ganska blöt.

Sen så har jag jobbat mycket matte och nu så ska jag snart upp och dusha sen blir det nog lite TV

tittande ikväll.


  

Puss & kram


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 10 april 2012 17:31

Hejsan idag var det första dagen i skolan efter påsklovet!


Det var rätt kul att träffa alla klasskompisar efter en hel vecka ♥

Men 19.00 är det Badminton träning!

Det blir säkert kul! Nu måste jag äta innan träningen.


 


Vi ses/


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 9 april 2012 20:46

Hej


Nu så var detta lov slut & skola imorgon, har själv haft ett bra lov.

Men nu är det bara fyra dagar i skolan denna vecka så det känns skönt.


Idag så var min kusin hemma hos mig, sen senare så var vi & tittade på fotboll.

Teo spelade handbollscup ( Påskacupen ) idag och då kom han och hans lag ( IFK ) på en andra plats och fick silver.

Duktiga ♥


 


Teo blev glad efter ett silver !


Ha det bra /


DreamLovers

Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards